ToneS Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Så herlig hun er! Får en god/hyggelig følelse inni meg når jeg ser bilder av henne Siter
Gåsa Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Kjempe fine bilder!Om hun synes beina er litt for lange tar nok lille blandings frøken her gjerne mot litt av de!Ble en smule kortbeint så Siter
LeneG Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Ser ut som frøkna trives i Aremark. Så deilig å løpe rett ut av døra og ha egen veranda å greier Vakker jente Siter
Raksha Skrevet 10. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Takker og bukker. Lille damen elsker å være på "landet". Alt er kult her, hilsen Kahlo. Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Fiiineste, hårete krokodilledyret! Jeg vil også hilse på ho. Siter
eple Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Så stor og fin hun har blitt Ser ut som hun koser seg maks i skogen da! Flotte bilder Siter
Peers Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Synd vi ikke fikk truffet dere før dere flyttet Ser ut til at Kahlo trives Siter
Bananen Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Keeewl! Grattis med jobb og muligheter i indre gokk! Og Kahlo har blitt stor og fin. Siter
Raksha Skrevet 17. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Så var det vel på høy tid at det kommer en ny oppdatering her. Er visst ikke så flink på dette. Men, Kahlo har nå blitt drøye 19 mnd. Røntget fri for alskens uhumheter og med A på hofter og albuer! Vi koser oss fremdeles i aremark, det er utrolig deilig å slippe å bo i blokk, og ha skogen og jorder som naboer. Noen "nye" bilder må til. Vi har hatt besøk av Truls et par ganger: Høsten kom: Vi har hatt besøk av Blade: Og så kom vinteren... Siter
PsychoLynx Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Og så kom vinteren... Så søte dere er!! Siter
Yodel Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Kahlo er bare VAKKER, og du tar nydelige bilder! Bare elsker bildet over Siter
Raksha Skrevet 17. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Så søte dere er! Takk. Kahlo er bare VAKKER, og du tar nydelige bilder! Bare elsker bildet over Takk! Veldig glad i det bildet jeg og. Har det på veggen. Glemte jo: "How not to take a self portrait" Siter
Peers Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Den siste der var artig! Hun har mye bein og "armer", men ser samtidig mye mer voksen ut! Fin frøken Siter
Raksha Skrevet 17. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Den siste der var artig! Hun har mye bein og "armer", men ser samtidig mye mer voksen ut! Fin frøken hihi takk. Hun er mye "armer og bein" ja. Men hun har lagt seg ut veldig i det siste - til og med lagt på seg, mirakler over alle mirakler - hun er ikke så innmari flis lenger. Nå legger hun alltid på seg under løpetiden - så spørs vel hvor mye som blir værende nå som den er over, men noe blir det vel. Siter
Victoria Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 Kahlo er bare VAKKER, og du tar nydelige bilder! Bare elsker bildet over Signerer Siter
Peers Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Skrevet 17. Desember 2009 hihi takk. Hun er mye "armer og bein" ja. Men hun har lagt seg ut veldig i det siste - til og med lagt på seg, mirakler over alle mirakler - hun er ikke så innmari flis lenger. Nå legger hun alltid på seg under løpetiden - så spørs vel hvor mye som blir værende nå som den er over, men noe blir det vel. Vi vil fortsatt treffe henne, så det er upraktisk at du bor i gokk Siter
Banshee Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 søteste snuppene jo! Blade og jeg savner dere masse. Siter
Raksha Skrevet 17. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2010 søteste snuppene jo! Blade og jeg savner dere masse. Savner dere og! Pitteliten oppdatering fra vår kant. Kahlo har blitt kastrert og er nå i full fart igjen. Hun hater meg litt... Ok, veldig. Men såret ble raskt bra ved hjelp av turkis body og blå "badering". Her er såret 8 dager etter operasjonen: Ooog - dagen vi har ventet leeeenge på. Dag 11 etter operasjon - og sykemeldingen er avsluttet. Hønemor som man er så måtte jeg jo pakke henne inn etter alle kunstens regler - sånn tilfelle hun skulle krasje med en kvist eller et tre. Og en liten julehilsen fra Budal: Siter
Yodel Skrevet 17. Januar 2010 Rapporter Skrevet 17. Januar 2010 Helt herlig! Også gleder jeg meg til å se bilder av en liten svart/hvite jypling som løper etter damen og biter henne i svansen Siter
Raksha Skrevet 17. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2010 Helt herlig! Også gleder jeg meg til å se bilder av en liten svart/hvite jypling som løper etter damen og biter henne i svansen Det gleder jeg meg også til! Tar vel ikke lange tiden før han løper fra henne da. *Flire* Også gleder jeg meg innmari til hun får sin helt egen lekekompis. Siter
Sissi Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Så herlige bilder av bustetrollet Og pssst... vi er kommet til 2010 nå Siter
Recommended Posts