Raksha Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Riesen Artic's Dona Melina - Frida Kahlo 2 uker: 3 uker: 4 uker: 5 uker: 6 uker: 8 - 10 uker: Lille Kahlo er en glad, sosial og aktiv valp. Vil hilse på alt og alle, men hender hun trenger litt tid til å tenke seg om før hun kaster seg uti ting. er VELDIG glad i å bruke tenner, så det jobber vi med. Ellers er hun en helt normal valp, og vi storkoser oss. Hun er en verdig kronprinsesse i familien, og har blitt tatt godt i mot sålangt. Hun har mange og store fotspor å fylle, så det blir spennende å se hva det blir av frøkna. Vi skal prøve oss i utstillingsringen, og håper å satse litt på bruks, spesielt spor syns jeg er veldig moro. Vi får lære oss det sammen. Siter
icebluelagoon Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 For en nydelig liten tulle! Siter
HildeM Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Hun er bare nyyydelig! Liker veldig godt bartehunder Siter
PsychoLynx Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 hu er nydelig altså! Og husk, du må gå lydighet med henne også. Jeg trenger jo et bilde i bildetråden min Siter
Mari Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Nydelig er hun Anette! Jeg gleder meg til å møte henne! 6 ukers bildet ser ut som en liten herremann? Eller er det bare jeg som ser peniser over alt igjen... Siter
Miriam Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Nydelig er hun Anette! Jeg gleder meg til å møte henne! 6 ukers bildet ser ut som en liten herremann? Eller er det bare jeg som ser peniser over alt igjen... *flirer* I såfall er vi to! Hun ser utrolig søt og sjarmerende ut, Josie gleder seg til å treffe henne hun og Siter
Emilie Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Ser ut som en herlig liten frøken du har fått deg :happy: Siter
Raksha Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Takker og bukker! Nydelig er hun Anette! Jeg gleder meg til å møte henne! 6 ukers bildet ser ut som en liten herremann? Eller er det bare jeg som ser peniser over alt igjen... *flirer* I såfall er vi to! Hun ser utrolig søt og sjarmerende ut, Josie gleder seg til å treffe henne hun og Haha, ja - jeg har studert bildet opp og ned og i mente og er nesten helt overbevist om at det er bilde av riktig valp, er nok bare tilfeldig at hun ser litt... "mandig" ut på det. Siter
Mirai Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Yey, egen tråd Alt er fryd og lykke? Siter
Peers Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Mandig 6-ukers bilde ja *flir* Søt er hun Moro at hun har fått egen tråd! Siter
Marianne Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 *Leeeer* Jeg ser og en liten snopp Godt bebis endelig fikk engen tråd Siter
xxx12345 Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Søteste lille piraja Hun er en utrolig trivelig hund (bortsett fra bitingen ), og jeg er overbevist om at du får mye glede av henne i mange år! Siter
Raksha Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Takk folkens! Trenger vel ikke å si hvor skummelt det er å ha valp igjen. Men dette går bra, Kahlolille er perfekt. Søteste lille piraja Hun er en utrolig trivelig hund (bortsett fra bitingen ), og jeg er overbevist om at du får mye glede av henne i mange år! Haha, ja, den bitingen... Skal ikke skryte for mye av hvor flink hun har vært i dag, for da tar hun det bare igjen i morra. Håper hun fortsetter med å være trivelig, og vi planlegger mange år sammen, så du kan får kjørt deg litt som handler. Siter
xxx12345 Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Håper hun fortsetter med å være trivelig, og vi planlegger mange år sammen, så du kan får kjørt deg litt som handler. Glær mæ Siter
PhoNuLi Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 ååh, hun er nydelig Jeg rett og slett elsker den rasen! Falt pladask da jeg begynte å passe riesen tispa til naboen for 4 år siden, finnes ikke herligere hunder Du er kjempe heldig! Lykke til videre i valpetiden Siter
LeneG Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Så pen hun er Har ikke møtt noen av rasen før men hun som hadde valpekurset har to stykker og de er så flotte. Og STORE Jeg har en storbiter her jeg også. Hun har vært kriminell på bitingen men nå ser jeg lyset i tunellen. Deilig å merke at det går over. Du får bare holde ut og skrike hvis du trenger en bitekompis Siter
Raksha Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Så pen hun er Har ikke møtt noen av rasen før men hun som hadde valpekurset har to stykker og de er så flotte. Og STORE Jeg har en storbiter her jeg også. Hun har vært kriminell på bitingen men nå ser jeg lyset i tunellen. Deilig å merke at det går over. Du får bare holde ut og skrike hvis du trenger en bitekompis Takk takk. Vi vil gjerne møte Bonnie før krokodillen her blir for stor og klumsete. Tenker det passer bra åbegynne å møte flere fra helga/uka av igjen, da har hun hatt noen dager her til bare ren tilvenning og sosialisering. Jeg har ferie, så jeg har flust med tid. Siter
starlight Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Skrevet 11. Juli 2008 Ååh, endelig fant jeg tråden. Straffer seg å være borte fra sonen en stund *ler* Kjempefint navn, og nydelig vovve Blir spennende å følge med framover Siter
Peers Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Skrevet 11. Juli 2008 Vi vil gjeeerne treffe bartedyr når jeg kommer hjem fra ferie altså, dvs etter neste søndag Edit: endret klønete formulering. Siter
LeneG Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Skrevet 11. Juli 2008 Takk takk. Vi vil gjerne møte Bonnie før krokodillen her blir for stor og klumsete. Tenker det passer bra åbegynne å møte flere fra helga/uka av igjen, da har hun hatt noen dager her til bare ren tilvenning og sosialisering. Jeg har ferie, så jeg har flust med tid. Det ser ut som du skal møte en del så du får sende en pm når du har tid Siter
Recommended Posts