PsychoLynx Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Jeg har også lest meg til det samme som deg Lone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Jeg har også lest meg til det samme som deg Lone PS. Jeg er selvsagt åpen for at det jeg har lært meg for noen år siden angående råforing er gått ut på dato eller at det har kommet ny kunnskap til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Hvilken næringstoffer er det i bein, og hvilken bein er det man gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Ett til spørsmål Har fått masse avskjær, som er i rimelig små biter, par cm lange ca. Har stor hund, men lurer på om dere ville annbefale å kverne det helt opp. Avskjære er endel sener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Her står det endel nyttig dog enkelte sikkert vil mene ting er feil siden det er Billinghurst som er kilde. :angry: http://www.klickerklok.se/pavlov/barf.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Ett til spørsmål Har fått masse avskjær, som er i rimelig små biter, par cm lange ca. Har stor hund, men lurer på om dere ville annbefale å kverne det helt opp. Avskjære er endel sener. Jeg ville gitt det helt. En stor hund med normale tenner klarer såvisst å tygge sener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Hvilken næringstoffer er det i bein, og hvilken bein er det man gir? Bein er en hovedkilde til kalsium. Bein inneholder også proteiner og fett, og diverse mineraler. Brusk, som gjerne følger med bein, er bra for bruskdannelsen i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Bein er en hovedkilde til kalsium. Bein inneholder også proteiner og fett, og diverse mineraler. Brusk, som gjerne følger med bein, er bra for bruskdannelsen i kroppen. signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar