m-k-berr Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Det er mye fint vær for tida og mye reker Mener jeg har hørt at hunder ikke kan spise reker, men med litt rester hver dag så må jeg få undersøkt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Hunden min får alltid litt reker når vi har spist det. Han lever enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Samme her,min har også fått det,uten varige men.. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Hva skal rekene være farlig for isåfall? Er de giftige? Min har fått et par stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Pippin og Symra har fått tilbudet, men de sniffa på dem og gikk skuffa bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Aysha fanger reker selv hun Slike små i tangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar