Mirai Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Tenkte jeg skulle si ifra at jeg jobber med det nye designet (som ikke er spesielt bra, men lysere enn det andre) og derfor er sidene nede litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 silig med nytt design! siden din er helproff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Jeg vet den er litt kjedelig, men det er fordi jeg er LII opptatt av orden :roll: Får legge til at jeg fortsatt jobber med å lage den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 siden din har blitt kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Takk! Alt den mangler når er innhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Hehe, jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Siden er helproff likte veldig godt designet på denne... behagelig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar