Muffin Skrevet 28. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2008 http://www.adac.de/adactv/test_technik/Tie...cePageID=213582 Denne kan nok mange ha godt av å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 ...og derfor bruker man bur i bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Oi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 ...og derfor bruker man bur i bil.... Signerer den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Veldig interessant film! Ønsker ikke pepper for det her, men vi har faktisk hunden foran bena i passasjersetet foran hvis vi kjører den lille bilen. Frontkolliderer vi er det nok ute med hunden om den ligger her, men siden vi ikke har plass til bur i golfen vår, synes jeg det er en mye bedre løsning å ha henne der enn i sele bak, eller i verste fall løs i bilen. Hun vil ikke fly gjennom frontruta om vi bråbremser eller blir påkjørt bakfra, heller ikke skade noen. I den store bilen står hun i bur i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Dette var jo en ganske så beskrivende filmsnutt. Men jeg stusset fælt over den seleordningen de hadde på hunden. Soffen sin sele har ingen slik "ekstra" kobbel på seg. Han er festet "innpå" bilselen han :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Oi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Dette var jo en ganske så beskrivende filmsnutt. Men jeg stusset fælt over den seleordningen de hadde på hunden. Soffen sin sele har ingen slik "ekstra" kobbel på seg. Han er festet "innpå" bilselen han :S Det finnes utrolig mange varianter av den selen. Her jeg jobber har vi flere typer. Kun en av dem har festet i selve selen. De to andre typene har en slik forlengning bak på selen (festet med clips). Jeg vet i alle fall, etter å ha sett den filmen der, hvilke typer jeg skal ta ut fra hyllene først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilde&divo Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jeg tør ikke bruke noe annet enn Variocage. Det har en mekanisme som gjør at ramma gir etter ved kollisjon, slik at hunden beskyttes samtidig som mennesker i baksetet ikke blir skadet av et massivt bilbur klemt inn i ryggen. Har to små der bak, så jeg må tenke sikkerhet begge veier. Alternativene var derfor ikke bur i det hele tatt, eller et kollisjonssikkert bur. Ser at en del bruker vanlige nettingbur, som klapper sammen bare man ser på dem. Da kan man jo like gjerne la være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar