dyre elskeren Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 hei! er det sant at hamstere sover hele dagen og er oppe og romsterer i buert sitt på natta? er det ikke litt kjedelig å ha hamster da?? :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Jeg tror at de sover ganske mye men trokke at de sover hele dagen... men de er våken om natten tror jeg .. :closedeyes: så det er litt dumt da.. Men de er jo veldig søte,, da .. Skal du få hamster ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyre elskeren Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 nei jeg skal ikke få meg hamster...jeg bare lurte liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Hei - Jeg har 4 dverghamstere, og har hatt ganske mange før det. Har passet noen gullhamstere før og kan en del. Ja de sover en del om dagen siden de er nattdyr, men jeg koser ofte med mine på dagen uten at de blir sure.. Mange sier at man bør la dem sove hele dagen og ikke ta dem ut når de sover. Det er sikkert klokt, men mine hamstere er ofte våken om dagen. Mange av dem sover faktisk om natten, og løper i hjulet om dagen Jeg synes ikke det er kjedelig og ha hamster, tvert i mot, jeg synes det er veldig morsomt ------------------------ Hilsen Wilma :hund_01: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Har hatt en del hamster, og det er jo ganske kjedelig da :closedeyes: De er våkne sent på kvelden, om natten og tidlig morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar