BareLinn Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Er det noen her som vet om det er mulig å bringe med seg hund på ferje fra Bergen - Florø ? ... Dette er eneste muligheten vi har for å komme frem.. MÅ bestille billett ikveld, så derfor er det greit å vite.. Kontoret demmes er stengt.. Det er Fjord1 Ferje fra Bergen - Florø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Nå vet ikke jeg hvilken ferge det er, men det er normalt sett lov til å ha med seg hund på ferge. Ikke ned i salongen, men hvertfall på dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Jeg mener at Fjord1 kører den politik at det kun er lov at have dem i bilen og ikke på dækket, og det har skabt problemer for flere, ihvertfald på overfarten halhjem-sandvikvåg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Hva ble det til? Fant du ut om det var tillatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Jada, det var ikke noe problem å ha med seg hund :rolleyes2: Det ble bare ekstremt dyrt med reisen til sammen.. Fikk låne oss en bil, og skulle blitt kjørt på fredag.. Men når onkel fikk greie på at hunden min skulle være med så fikk vi ikke låne bilen.. Så på meg blir det nok ingen ferie alikvel ... Rart at alt skal være så vanskelig... MenMen...Hunden min går først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar