dozer Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Ah:-) Husker du hva foreldrene het da? forresten..har du vært innom raseklubben? ( http://www.amerikanskbulldog.no ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floke Skrevet 29. September 2008 Rapporter Share Skrevet 29. September 2008 De heite Grinag og El Chulo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Phrostmade's Picture Perfect "Ivy" Født 15.07.08, kul liten frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Bilde 1: Her er han 7,5 uker gammel. Dæven så stor han er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Det var mange valper i 2008.. Sikkert flere også, før året er over.! Viste at det var en del valper der ute, men ikke så mange! Man blir jo sinnsykt valpesyk jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Får forte meg å skrive, for valpen min blir junior imorgen Jeg var i Finland i februar og hentet lille valpen. Han er født 29.12.2007 og er vel den snilleste (og største) valpen jeg har hatt noen gang. Bilde 1: Her er han 7,5 uker gammel. Bilde 2: Her er han 8,5 mnd. gammel. Å herregud for et herlig dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 mushi og Camo. Takk ja det er ikke noen helt vanlig farge på border. Morro med noe litt annerledes. Så klart er det det! Nydelig farge synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Farlig, faaaaarlig tråd , Jeg kan ikke være her og se, for da kommer jeg bare til og tenke på hvor lang tid det egentlig er igjen til jeg får valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Phrostmade's Picture Perfect "Ivy" Født 15.07.08, kul liten frøken. lille Ivy ungen... Hilsen Tante Karbonade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Glemte og si, NYDELIGE valper alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Nhåå så herlige! Blir helt valpesyk! Håper jeg også kan bidra til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Nå er det bare 7 dager til vi får ei lita Toller-prinsesse i hus. Hun heter Leah, og er allerede det vakkreste på jord Noen bilder av snuppa mi Ca 5-6 uker på bildene *klipp* Aww.. Så søt! Tollere er bare så skjønne! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Får en Lapsk Vallhund om 5 dager Lapakis Eira (daglig kalles hun Eira) har nå blitt 3 mnd, 3 uker og 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Kristin Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Her er min yndling. Cesar 12 uker gammel (f. 22.07.2008) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillith Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Nå er eurasiervalpen Ciriuz kommet til sitt nye hjem. Her er bilde fra i dag, tok med litt av høsten inn igjen, gjorde han. Han liker å bære! Ciriuz 9 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Så søt! Har ei "kusine" som er eurasier. Hun ligner en rev i ansiktet. Kjempemyk og god er hun <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyreelsker`n Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Nydelige valper ! MEN en veldig skummel tråd og være i blir jo så utrolig valpesyk<3 Og dere som klaaager over at det er så lenge til dere får valp, slutt ! her sitter jeg med foreldre som ikke har noen planer om og få en hund i hus <_< xP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etov Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Her er nurke mitt.Rambo,9 uker gammel Boerboel.En skikkelig kosegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Nommiiiin <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Lille valpen min Alle valpene er nokså like ennå, så jeg bare legger ut et bilde av en av valpene jeg skal velge mellom, jeg http://i36.tinypic.com/208h3ti.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg er så valpesjuk! Leter etter den "perfekte" fôrvert for da kommer ei av disse inn i flokken. (her kun 1 uke gamle) De er halvsøsken til tispa mi - etter NUCH NV-07 River Nova Arctic Itana og Blueboy Sailor Zharek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Så nusselige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Her er nurke mitt.Rambo,9 uker gammel Boerboel.En skikkelig kosegutt Ååå gud, så nydelig!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-florio Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Her er Florio da han er 2 mnd Han er en Alaska Husky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skovly Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Nommen, så nydelig! Er noe helt spesielt med Rottweilervalper. Utrolig mange herlige valper som har kommet i 2008. Lykke til alle sammen med trening, utstilling eller hva dere enn nå skal bruke disse små søte til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-florio Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Nommen, så nydelig! Er noe helt spesielt med Rottweilervalper. Utrolig mange herlige valper som har kommet i 2008. Lykke til alle sammen med trening, utstilling eller hva dere enn nå skal bruke disse små søte til. Nommin, så syk søt Rottweiler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar