Car00line Skrevet 5. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.) Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld *love* Så nydelig :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Samme her! :angry: Det kommer til og bli kjempe morsomt! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Oi, jeg gleder meg til "Valpene 2009"! :angry: Der kommer jeg mest sanysnelig til og legge ut bildar av min kommende valp! Samme her <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.) Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld *love* aaaaw! Nå angrer jeg litt på å ha åpnet denne tråden. Har lyst på valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Samme her! Planlegger du valp igjen? I så tilfelle; hvem, hva, hvor? Eller mente du at du bare vil se valpene andre folk får neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Litt av en hjerteknuser! Hellenussen.. Pumi er jo bare så nydlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 7. September 2008 Rapporter Share Skrevet 7. September 2008 Her er min lille "Super-duper", ImageCopy Flying Finish, Supra sånn uformelt Hun er født 06.03.08 og skal bli bruks og agility hund når hun blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 8. September 2008 Rapporter Share Skrevet 8. September 2008 Vakker Tervueren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 8. September 2008 Rapporter Share Skrevet 8. September 2008 Vakker Tervueren tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. September 2008 Rapporter Share Skrevet 19. September 2008 Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.) Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld *love* Søtis! Hvor er hun fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magic666 Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 http://home.online.no/~tsvegaar/ under bilder av Diva er vår nye valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 Herregud! Dette bildet må være noe av det søteste jeg har sett! Raya var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magic666 Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 Like rampete som søt er hun også, Ble kalt pirayan, derfor navnet Raya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snuppelupp Skrevet 22. September 2008 Rapporter Share Skrevet 22. September 2008 Jeg har fått min første border collie valp. Ei 10 uker gammel tispe som jeg har hatt i 2 uker nå. Det er ei jente med fart i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. September 2008 Rapporter Share Skrevet 22. September 2008 Flott farge! Aldri sett en bc med den fargen før, nesten så jeg ikke kjenner igjen rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. September 2008 Rapporter Share Skrevet 22. September 2008 Er det rart man får lyst på Cattledog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Var litt sånn "aussie-farge" om jeg kan si det. selv om aussien kommer i forskjellige farger, var dèt det første som slo meg Kjempesøt var hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snuppelupp Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 mushi og Camo. Takk ja det er ikke noen helt vanlig farge på border. Morro med noe litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillith Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Her er lille eurasiervalpen Ciriuz som kommer til oss den 5.oktober. Litt over 6 uker på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 24. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 Åh, Eurasier er så fine Var et av mine valg da jeg skulle velge! Nydelige <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dozer Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.) Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld *love* Suuuper søt valp! Få høre detaljene da ::-): Oppdretter, stamtavle etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanny Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Någonstans i den här högen ligger Squid. På bilden är de sex dagar gamla, men imorgon blir de hela två veckor Bara sex veckor kvar... Spännande! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina&Leah Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Nå er det bare 7 dager til vi får ei lita Toller-prinsesse i hus. Hun heter Leah, og er allerede det vakkreste på jord Noen bilder av snuppa mi Ca 5-6 uker på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Får forte meg å skrive, for valpen min blir junior imorgen Jeg var i Finland i februar og hentet lille valpen. Han er født 29.12.2007 og er vel den snilleste (og største) valpen jeg har hatt noen gang. Bilde 1: Her er han 7,5 uker gammel. Bilde 2: Her er han 8,5 mnd. gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floke Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Tøsen min Embla (formerly known as Bacon) kommer fra Danmark hun. Tror kennelen het Matheos eller noe slikt, husker ikkje heilt. Har ikkje fått stamtavla hennes ennå, vente på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar