Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene 2008

Car00line

Recommended Posts

Skrevet
Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.)

Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld :P

klaptve21.jpg

*love*

Så nydelig :angry:

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.)

Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld :blink:

klaptve21.jpg

*love*

aaaaw! :D

Nå angrer jeg litt på å ha åpnet denne tråden. Har lyst på valp! :D

Skrevet
Samme her! :blink:

Planlegger du valp igjen? I så tilfelle; hvem, hva, hvor?

Eller mente du at du bare vil se valpene andre folk får neste år? :D

Skrevet

Her er min lille "Super-duper", ImageCopy Flying Finish, Supra sånn uformelt :P

Hun er født 06.03.08 og skal bli bruks og agility hund når hun blir stor :P

aIMG_9939.jpg

aIMG_9917.jpg

aIMG_0009.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld :blink:

klaptve21.jpg

*love*

Søtis! Hvor er hun fra? :blink:

Skrevet

Var litt sånn "aussie-farge" om jeg kan si det. selv om aussien kommer i forskjellige farger, var dèt det første som slo meg :icon_confused:

Kjempesøt var hun

Skrevet

Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld :)

klaptve21.jpg

*love*

Suuuper søt valp! :)

Få høre detaljene da ::-):

Oppdretter, stamtavle etc?

Skrevet

Någonstans i den här högen ligger Squid. På bilden är de sex dagar gamla, men imorgon blir de hela två veckor :) Bara sex veckor kvar... Spännande!

080919-5.jpg

Skrevet

Nå er det bare 7 dager til vi får ei lita Toller-prinsesse i hus. Hun heter Leah, og er allerede det vakkreste på jord :D

Noen bilder av snuppa mi

Ca 5-6 uker på bildene

Ginakull039.jpg

Ginakull038.jpg

Ginakull040.jpg

Skrevet

Får forte meg å skrive, for valpen min blir junior imorgen :D

Jeg var i Finland i februar og hentet lille valpen.

Han er født 29.12.2007 og er vel den snilleste (og største) valpen jeg har hatt noen gang.

Bilde 1: Her er han 7,5 uker gammel.

Fedja%20P2170296.jpg

Bilde 2: Her er han 8,5 mnd. gammel.

230908%20Fedja%20051%20smaller.jpg

Skrevet

Tøsen min Embla (formerly known as Bacon) kommer fra Danmark hun. Tror kennelen het Matheos eller noe slikt, husker ikkje heilt. Har ikkje fått stamtavla hennes ennå, vente på den.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...