Car00line Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Ja, vi har jo en del valpetråd-greier nå. Men så slo det meg, hva med en tråd der det er en oversikt over valpene som er kommet i år. For det er jo en del her inne nå med valper Så da kan vi ha en tråd der vi oppdaterer med bilder og slik, og kanskje spørsmål også? Ikke vet jeg Hva sier dere? Jeg begynner jeg da^^ Jeg har en finsk lapphund valp som nå er 4 mnd. Hun er født 22. februar. Kan: Sitt, nei, ned er de hun kan skikkelig. Hun kan forholdsvis dekk, rull, bli, på plass(gå pent i bånd). Men de sistnevnte jobber vi fortsatt med å terpe Innkalling og kommunikasjon er jo en selvfølge at vi trener på Bilde fra hun er: (9 uker) Og bilde nå: (4 mnd) Det var snuppa mi *edit* tok på dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Har ikke hun fått litt andreledes pelsfarge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Jo, hun har blitt veldig lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Landy Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Nok en Finsk Lapphundvalp, en vakker, brun gutt, født 11.april-08. Flyttet hit til oss 21.06, har begynt å skjønne "kom" og "sitt". Trener også på kontakt, det å gå i bånd og at ute er et flott sted å gjøre fra seg, men foreløbig er det viktigste å bli kjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 *klipp* Det var snuppa mi For en skjønn farge det er på henne..! tror du at hun kommer til å ha den fargen, eller blir den enda mer forandret? Det øverste bildet ditt, når er det fra, tror du glemte å skrive det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Flabbis på 12 uker. Kan "sitt" "gi labb" "kom" "kontakt" og "nei" 99% jobber med gå pent, ligg, på plass og bli. (ja hun ELSKER å jobbe for godbitene sine, utnytter det som bare det ) Dengang da hun var 5 1/2 uke(første gang jeg møtte henne): Nå som hun er 12 1/2 uke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 hun er veldig pen i alle farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Silma, født 02.01.08 Kun få timer gammel 6 uker gammel 8 uker gammel 4 mnd. gammel 5 mnd. gammel Snart 6 mnd. gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Tia: Hun er en 3 mnd Samojed jente. Hun har også lært seg å "ule" av seg selv og det gjør hun heele tiden litt søtt. Kan; sitt, dekk(jeg må føre hånda..) gi labb,high five, kontakt, stå (under læring) og så jobber vi med gå pent i bånd og innkalling. Bilde 1: 8 uker Bilde 2: 3 mnd http://i292.photobucket.com/albums/mm8/ivsen/12.jpg http://s292.photobucket.com/albums/mm8/ivsen/th_tia113.jpg årh.. jeg får bare linke bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Bonnie 3 mnd gammel Border Collie. Født 23.03.08 Hun kan spise sko, henge i buksebena mine og jage skyggen sin 9 uker 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 For en skjønn farge det er på henne..! tror du at hun kommer til å ha den fargen, eller blir den enda mer forandret? Det øverste bildet ditt, når er det fra, tror du glemte å skrive det.. Ja, det er det Det er det ingen som vet faktisk Men selv tror jeg hun vil være ca slik videre^^ Det øverste er hun 9 uker på http://fl-keela.piczo.com/?g=49226056&cr=4 på denne siden er hele utviklingen hennes i bilder fra 3 uker til nå, viss du vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Mange fine valper da. Snart kan jeg og sette inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Her er Vision av Wennigården! Ho er født 29 april og er 8 uker i dag. Her er ho ca 5 uker gammel. Her er ho vel 7 uker. Her er ho 8 veker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenteR Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Jeg har to kullbrødre av typen italiensk mynde. De er født 9.mars. Foreløpig har de lært innkalling (95 %?), sitt, bli (70 %?), nei, ned, opp. Først Einstein 8 og en halv uke. Deretter broren Roberto ti uker (hentet ham halvannen uke etter Einstein): Og så Einstein og Roberto nå sist fredag: Ble litt kluss med de bildene.. Først kom Einstein slik han skulle. Så kom bildet av begge, mens stakkars Roberto kom helt til sist i rekken...... *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 årh.. jeg får bare linke bilder... Du må lime inn IMG Code i stedefor Direct Link Om du ikke får det til så kan jeg forklare nærme på pm.. Mange søte valper her :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Ble litt kluss med de bildene.. Først kom Einstein slik han skulle. Så kom bildet av begge, mens stakkars Roberto kom helt til sist i rekken...... Du bør legge dem under hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Min nydelige Shabtay, født 13.02.08. Han "kan" ingen ting ennå, men vi trener på bli, stå, sitt, ligg, kom og diverse ro- og situasjons-trening. Et nyere bilde av ham, han har blitt så stor gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Legger inn en post for Isabel, hun fikk ikke til å lage en. Håper moderatorene synes det er greit. Her er den nye valpen min, Papillon hann födt 23.05.2008 Alveseters Brilliant Bachelor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Jupp, Papillonen over er altsä min! hehe.. Blitt en liten justering innen navnet, og han blir hetende Alveseters Brilliant Ballack "Mischa" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Papilloner er så søte :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Nå begynner valpen min å bli ganske stor, men jeg har da hatt valp i hele år så. :rolleyes2: Hun kan stå, kom, leggseg og nei. Før kunne hun de rimelig bra, men siden hun har løpetid har hun fått midlertidig hukommelsestap. Skal komme sterke tilbake igjen! Hun er vel 7,5 mnd nå. 8-9 uker Her er hun ca 7 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Jeg får vel kaste meg inn i det jeg også da: Min valp er ennå bare knappe 5 uker gammel, men har fått det velklingende navnet Li-Brie's Expect No Mercy - hva han skal kalles til daglig er ennå litt uvisst. Foreløpig kan han å bæsje, tisse, drikke melk og spise mat, leke med søsken - og gi veeeeldig deilige susser !! Her er han 3,5 uke gammel: Og her har han blitt "hele" 4,5 uke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Så herlig :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Ja, det er det Det er det ingen som vet faktisk Men selv tror jeg hun vil være ca slik videre^^ Det øverste er hun 9 uker på http://fl-keela.piczo.com/?g=49226056&cr=4 på denne siden er hele utviklingen hennes i bilder fra 3 uker til nå, viss du vil se For ett nurk :rolleyes2: Får jo ikke noe lyst på valp når man er inne på denne tråden og snoker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Hehe, takk Nei, jeg får jo til og med lyst på en til :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar