Guro Håvik Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Katten min er ein skjikkelig slikkepott Når han kosa med meg, slikkar og slikkar og slikkar han meg heile tida ... Han maler og slikkar Har ofte lurt på korfor han gjer dette . Nokon som veit ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 pusen min gjør noe av det samme,slikker og sutter når han koser\maler... det er et tegn på under utvikling har jeg hørt. er det en gammel pus? hvor gammel var den da du fikk den? har han gjort det hele tia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadyk Skrevet 28. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2008 Min pus er 3 mnd. Han slikker meg i fjeset og alt mulig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 pusen min gjør noe av det samme,slikker og sutter når han koser\maler... det er et tegn på under utvikling har jeg hørt. er det en gammel pus? hvor gammel var den da du fikk den? har han gjort det hele tia? Han ene min er 1 år gammel. Hvis han koser seg skikkelig slikker han alltid på nesetippen min. Dem er da vel ikke under utviklig etter 1 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 10. August 2008 Rapporter Share Skrevet 10. August 2008 katten min legger seg oppå magen min og sutter der,samtidig som han bruker potene å presser de inn i magen min,akkuratt samme små kattunger gjør når de spiser\ammer hos pusemamman. det var det jeg mente er tegn på under utvikling. men sånn sleiking på nesa er vel bare for å vise at den er glad i deg kanskje det er mere normalt det,enn det min driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 12. August 2008 Rapporter Share Skrevet 12. August 2008 Jeg vet ikke helt sikkert, men på menneske hud så er det jo saltpartikler og spessielt etter man har svettet eller vært i kontakt med svette uansett hvor lite det er så kanskje det er derfor? så kanskje katten mangler noen mineraler av et eller annet slag som er i saltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. August 2008 Rapporter Share Skrevet 12. August 2008 Er det ikke bare koslig da? Vis ikke kan du jo bare dytta bort hodet hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneM. Skrevet 16. August 2008 Rapporter Share Skrevet 16. August 2008 Grøsser når jeg leser om folk som lar seg slikke i ansiktet el. på munnen, av hunder og katter! Flott da, når de har slikket seg bak først! Har hatt mange hunder og katter oppgjennom årene, og de har jo slikket oss på hendene, og det syntes jeg er helt greit, for hendene vasker jeg jo ofte hver dag! Og tro nå ikke at jeg er overrenslig pg desperat redd for basiller, for det er jeg ikke! :-) Min H. Birma har den uvanen at han skal slikke meg på legger og føtter når jeg står og gjør klar rekene hans om morgenen! Jeg syntes også dette er ganske vemmlig, for den ru tungen hans kiler. Men han beg. å skjønne er nei nå, og samtidig rister jeg på benet. Så nå beg. det heldigvis å bli slutt på dette, etter 3 1/2 år! ;-) Jeg koser heller med ham ved å stryke han gjennom pelsen, børsting og kjæling er også bra for en kjælen pus, men dette skal jo helst foregå på hans premisser da! Han er jo katt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar