Beate84 Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei, jeg er ei jente på 24 fra holmestrand, ny her i dag:) Har en hund som heter Basse, han er fem år og blanding av elghund og schæfer:) Han er en omplasseringshund, som har vært hos meg i snart ett år:) Er det andre her som har erfaring fra omplasseringshunder, eller hans blanding?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei, og velkommen til dyresonen.no Håper du vil trives her inne, og bare spør i vei om du lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate84 Skrevet 22. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei, og velkommen til dyresonen.no Håper du vil trives her inne, og bare spør i vei om du lurer på noe! Hei, takk for det, og tusen takk for linken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei, takk for det, og tusen takk for linken:) Det skulle bare mangle, jeg har også vært ny her en gang *ler* Gått meg bort her en gang eller ti, har jeg gjort og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei og velkommen hit! Håper du vil trives! Kjempefin hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate84 Skrevet 22. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 hehe ja, det var veldig mye her... går en først ut av en ting, var det jammen vanskelig å finne den igjen.. hehe... Hei, tusen takk for det:) Han er en stor, søt bamse *Dobbelpost. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Velkommen hit Kjempefin hund du har Håper du kommer til å kose deg mye her inne sammen med oss og diskutere hunder. .legg gjerne inn masse bilder, vi eeelsker bilder.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Velkommen hit til forumet. Lurer du på noe så er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate84 Skrevet 22. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei, tusen takk for det:) Ser frem til å høre fra andre om diverse om hunder, min er meget sta og lite lærevillig Bilder kommer det mye av etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Velkommen hit Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Velkommen hit. Så nydelig Basse var,hærlig blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hei og velkommen. Her i huset har vi bare omplasseringshunder, eller èn er hittehund og dermed bare plassert, ikke omplassert. Håper du vil trives her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hei, velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Velkommen hit! Fin hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Velkommen hit, og flott hund du har! Jeg har erfaring med omplasseringshund vettu etter å ha eid aussie jenta mi i 1,5 år nå, og hu er 4 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar