~Marlene~ Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Det har seg sånn at jeg er stormforelska i en vannmann men jeg leser overalt at vannmenn og skorpioner ikke går overens så jeg er litt usikker på om jeg tørr satse på det? noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Jeg synes ikke du skal høre på at vannman og skorpion ikke hører sammen.. jeg synes dette er noe du må finne ut av selv Selv er jeg ganske overtroisk.. men jeg synes egentlig ikke at man kan dra ALLE skorpioner, ALLE fisker, ALLE løver osv. under samme kappe... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 22. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Jeg synes ikke du skal høre på at vannman og skorpion ikke hører sammen.. jeg synes dette er noe du må finne ut av selv Selv er jeg ganske overtroisk.. men jeg synes egentlig ikke at man kan dra ALLE skorpioner, ALLE fisker, ALLE løver osv. under samme kappe... Lykke til ja jeg er ganske overtroisk jeg også! men når du sier det skal man jo ikke dra alle under samme kam takk for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Callista44 Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Tror ikke på astrologi, nei..Tenk du kan motbevise all astrologi - med en helt ny innviklet mix ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Nei, det har jeg ingen tro på. Jeg er skorpion, og typen er vannmann. Nå har vi vært gift i snart fem år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Husk at det ikke bare er soltegn som spiller inn Det er også månetegn, acsedant, hus og så videre, og kanskje dere er en perfect match på de andre områdene enn soltegnet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Syns du bør gå for det jeg.. (Men jeg tror ikke på astrologi jeg heller da, likevell om leser horoskopet.. :blush: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jepp jeg tror på det. Tror grunnen til at mange stiller seg tvilende er fordi dem ikke vet nok om ekte astrologi,å ekte horoskop. De horoskopene som er i blader er ikke akkuratt så veldig sikkre kilder da. Men har endel astrliogibøker som går inn på hvert stjernetegn og hvordan man erå slikt. Sånne synes jeg det er spennede å lese om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar