LunaTerese Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Har du noen gang prøvd å plyste til katten din? Det var en gang min søster satt i sofaen og plystret en rolig melodi... så plutselig kommer den ene katten bort og maler høyere enn hun noen gang har gjort. Katten hopper opp på fanget og begynte å kose med hodet til søsteren min. DEt var litt morsomt å se, det så nesten ut som katten var i en slags transe eller hadde blitt hypnotisert Vi prøvde å plystre til katten flere ganger og hun blir like glad hver gang. Hun kommer også løpene bort til deg hvis du står å plystrer et godt stykke unna henne. Jeg har også prøvd å plystre til den andre katten min... hun reagerer på plystring hun å, men ikke så mye. Hun begynner bare å male høyt og ser på den med smiskende øyne Har noen av dere prøvd det? Hvordan reagerte katten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Ja er ikke det der merkelig? Alle kattene våre kommer med en gang og blir veldig kosete. De blir som i trance akkurat som du beskriver. Hadde vært morsomt å vite hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 det har jeg aldri tenkt over,må jeg jammen prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTerese Skrevet 21. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 hehe ja er morsomt... Har hørt at kattene reagerer på plystring fordi lyden er så lys, og det blir som at kattungene "skriker"... men vet ikke om det er riktig... høres litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Ja. Begge kattene mine blir stresset av det og prøver å "trøste" meg. Jeg antar det har noe med den høye lyden å gjøre, mulig de tror jeg er i smerter eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 En venn av meg har to katter, men bare den ene kommer når hun plystrer ikke den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 jeg har prøvd å gjøre det på mine i går og i dag,de ser bare dumt på meg.... hehe de er jo begge 6 år nå,og jeg har aldri gjort det før,så de titta bare rart på meg og gikk videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guro Håvik Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Min katt blir veldig kosete når eg plystrer Han maler og stryker seg inn til meg. Det virka som han liker det veldig godt. Om kvelden når vi skal legge oss, plystra eg på han, og då kjem han og legg seg ilag med oss i senga Han blir kjempekosete av det . Hadde vore artigt å vite kvifor. Har ofte lurt på det . Nåkon som veit det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 Jeg plystrer når jeg kaller dem inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Plystret for første gang på kattene mine nå.. Det er som dere beskriver.. Kommer bort og prøver å trøste.. Litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 eg har isje prøvd enn¨å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar