Gå til innhold
Hundesonen.no

hvad skal jeg vælge


heike

Recommended Posts

jeg er en ansk pige som gerne vil have en lille hund, på størelse med en yorkshire terrier men ik med så langt hår. hvad skal jeg vælge??

Hvis man skal anskaffe seg en rasehund, så koster disse en del penger :cry: Hvis du ikke ha bestemt deg for hvilken rase du liker og vil ha, vil jeg anbefale deg å låne en god hundebok der det står godt beskrevet om alle raser. Når du har bestemt deg kan du jo ta kontakt med potensielle oppdrettere :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å finne en liten hund som er til omplassering :cry: Valper er aldri rolige, uansett. (Kanskje unntatt Diego) :cry: hihi.. Og valper biter, sånn er det bare.. Vil du ha en rolig hund, så velger du i alle fall ikke en papillon. Og det er ingen problem å klippe en yorkie. Men de er vel heller ikke av de roligste? Jeg er enig med Tina, du bør tenke over hva du har og tilby hunden. :cry: Men som sagt, omplassering kan være en fin løsning! Da slipper du den hypre valpetida, med biting og sånn, og du vet hvordan hunden er. Dessuten er det mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen vil gerne ha den fra valp.. og ved de bidder det jeg mente var bare at nogle racer er mere hidsige end andre. men tror jeg har besluttet mig til en yorki, men kan bare ikke finde nogle opdrattere, kan i hjælpe mig med det, så??

Hvis du tar kontakt med Kennelklubben vil de hjelpe deg med å finne en valpeformidler for Yorshire Terrier :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...