Gå til innhold
Hundesonen.no

Nok en tråd om "hva-skal-valpen-hete".....


Landy

Recommended Posts

Mika er jo et pent navn, me jeg leste et sted at Mika betyr plastikkpose i Marokko. (eller noe sånt)

Om du ikke finner navn før du henter hunden, så er mange ganger slik at man plutselig tenker: "Vet du hva? Denne hunden er en "insert name here"!" Og så blir det bare sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkki ! Det betyr brun på finsk og brun det var han! Nydelig valp! Gratulerer! :)

Edit: Så nå at det er en P-kull også, det var bare flaks, hils Hanne da! :D

Hehe, visst er det en av Hannes vakre P-kull gutter !

Parkki passer i så måte helt utmerket :P Ser frem til å få den lille pirayaen i hus, fryktelig stille og tomt her uten hund.

Hanne skal hilses !

Mika er jo et pent navn, me jeg leste et sted at Mika betyr plastikkpose i Marokko. (eller noe sånt)

Om du ikke finner navn før du henter hunden, så er mange ganger slik at man plutselig tenker: "Vet du hva? Denne hunden er en "insert name here"!" Og så blir det bare sånn. :P

Hmmm....."plastikkpose" synes jeg ikke kjekkasen behøver å hete nei :)

Om ikke navnet dukker opp før håper jeg at navnet bare kommer av seg selv når vi henter valpen i dag eller morgen :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig vakker kjekkas da :lol:

Vakreste rasen dere har valgt :)

Det er allerede en finsk lapphund som heter Heino, så Heimo blir kanskje litt likt?

Men Toivo syns jeg passet herligeheten deres perfekt!

Håper dere henter han i dag, for jeg vil se flere bilder :)

Er det schanderulven han er fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel Schanderulven om jeg ikke tar helt feil :)

og ja, dette med navn.. Oftest må man jo ha sett hunden og hvordan den ER først.. Buffy sku hete Shanti hu.. det hadde jeg bestemt lenge. Helt til vi 1. fikk høre det var et B-kull og 2. jeg hadde glemt å spille inn Buffy på tv når vi var nedover for å se på henne... Og da ble det ikke tvil, hu ble en Buffy. :lol:

Men kattene her i huset levde både 1 og 4 uker uten navn de før de fikk sine.. Lucifer het "lurv" i 4 uker han før det ble Lucifer :)

Lykke til med valpehenting og navn! Bridie gleder seg vilt til å få noen å oppdra :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, er fra Schanderulvens P-kull :) Ser ut til at sambo`n er for sent hjemme til at vi rekker å hene ham i dag, men da blir det tidlig i morgen :)

Okei :) Jeg var skrevet på listen deres jeg også faktisk^^

Dere får ha lykke til med hentingen imårgen :lol:

Så må dere ta masse bilder, for gud hvor fort de vokser! Keela, min fl, vokstre fra å være en liten pelsdott til noe mer hundeliknende utseende på bare noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tnåå :)

Så herlig han er da!

Syns Toiwo passet han perfekt jeg :P

Takk takk ! :P En skikkelig sjarmis med raskt stigende bølletendenser :P

Næmmen er det Kievra-bebiser, så koselig :)

Heisan :P Har skjønt at du kjenner Kievra, gutta og Hanne, denne valpen har definitivt fått den best mulige starten på livet hos den herlige gjengen :P Samboern falt litt for Kievra kan du si :P

hehe, så det ble Toiwo ja? Flotteste gutten da!

Men, du må lage en egen tråd til han under Min Hund! :P

Jatta jatta..hjelper til med bildene du håper jeg ? :rolleyes:

Toiwo Järvinen, alias Schanderulvens Panu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...