Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Hvilken dag stiller dere? Jeg stiller på Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Jeg stiller søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 vi har bestemt oss for å droppe den utstillingen siden det var Småen vi hadde tenkt å stille der og hun ser jo mere ut som en naken hund enn en japaner akkurat nå og hun mister enda pels så å få opp igjen pelsen ordentlig til da det tviler jeg på. så vi får heller komme sterkere tilbake en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Jeg stiller søndag! Skal dere være der hele helgen likevel eller? Gleder meg til å treffe deg Silje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Skal dere være der hele helgen likevel eller? Gleder meg til å treffe deg Silje. Tusen takk jeg gleder meg til å treffe deg og!! Vi hadde egentlig tenkt å dra fra stavanger på lørdagen, men når jeg tenker meg om, så kan vi jo like godt reise på fredagen, og ha hele lørdagen til "fri-dag"!! Men det må nesten Trine få bestemme, hun må jo i såfall skulke enda en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Jeg skal stille fredag, lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hva skal vi gjøre på "fri-dagen" da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Benedicte: Husk at du er My back up girl.. :D Du må antageligt stille han og. Tror ikke jeg tør.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovemargrethe Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal stille søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hva skal vi gjøre på "fri-dagen" da?? Da skal vi tusle rundt og se på alle andre Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Da skal vi tusle rundt og se på alle andre Hihi Da skal dere komme å holde meg med selskap ved ringen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Benedicte: Husk at du er My back up girl.. Du må antageligt stille han og. Tror ikke jeg tør.. :oops: Jeg er back up'en din ja! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal til Hamar begge dager... vet ennå ikke om jeg skal stille begge dager da men men blir i hvertfall dagen med gr.9... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hvilken dato var det det var igjen?..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Fredag 18. til søndag 20. november. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal stille, men er ikke helt sikker på hvilken dag.. Den dagen gruppe 8 er hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal stille, men er ikke helt sikker på hvilken dag.. Den dagen gruppe 8 er hvertfall.. Gruppe 8 stilles på søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Meg viiiiiiiiiiiiiiiill komme å se på Ingen som vil at meg med? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Gruppe 8 stilles på søndagen! Da kommer jeg hvertfall på søndag tihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Jeg kommer nok for å være duskedame for Zira-jenta min Hehe. Tante Maria må jo støtte opp Zira! NIESE, Silje. En intern spøk. Jeg og Silje har humor som er skikkelig dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Åssa.. nevø? Nå ble Zira såra... Selv om det dingler litt.. lol.. (zira har løpetid skjønner dere, så det ser ut som hu har baller ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Ja, jeg skal stille på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar