blinki Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Hvordan gikk det med dere andre som stilte i oltedal???? For oss gikk det kjempe bra, Dea ble BIR begge dager, BIG4 på lørdagen , og BIG2 på søndagen!! Fikk supre kritikker begge dager. så jeg var kjempe fornøyd med helgen!! masse trivlige folk, med både sol og regn...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Gratulerer med knallbra resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Det er da ikke så rart den lille snuppa der vinner mye.. Hun er smellvakker! (sett bilder på hjemmesiden) *misunne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Aron fikk 1 kval, 1 konk *Feminin tispe (*ler* ja, det står faktisk tispe). God balanse. Velformet hode. Skuldrer kunne vært mer tilbakelagt. God kropp og haleføring. meget god pelskvalitet. *Utmerket hode. Ville hatt større øyne. Bra ører. Utmerket hals. Utmerket overlinje. Utmerket kropp. Utmerket hale. Utmerket vinklet. Ikke helt parallell i bakbena. Utmerket pels. Beveger seg bra fra siden. Fikk også 1 kval, 2 konk på cavaliertisper jeg stilte. Hun fikk bra kritikk, men er enda veldig valpete. Så hun trenger tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Kan ikke klage: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Gratulerer så mye med kjempeflotte resultater! Og for et fint bilde av Prada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Fine Prada! Gratulerer til alle med bra resultat. Oppdretteren min tok med seg flere CK og Bhk- . og Btk-plasseringer. Men ikke "mer" enn det denne gangen. Hun stilte de to yngste "barna", som begge fikk HP. De har akkurat fylt 9 måneder. BIR ble Rödtop Irish Sea Dance BIM ble Wildside's Axel Skulle ønske jeg fikk anledning til å dra ned på utstilliner i sør og på vestlandet litt oftere. Det er jo mye mer spennende å se hunder en ikke ser så ofte ellers. Det er liksom de samme gjengangerne som vinner her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinki Skrevet 18. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Gratulerer med knallbra resultater! Tusen takk Det er da ikke så rart den lille snuppa der vinner mye.. Hun er smellvakker! (sett bilder på hjemmesiden) *misunne* Tusen takk for det.... ja har gått over all forventning, er super fornøyd.... neste gang du er inne på hjemme siden , legg gjerne igjenn en hilsen gratulerer til alle med deres resultater, spesiellt til Wulfi med supre resultater på Prada! Wulfi: kjenne du sjø lukten????!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Wulfi: kjenne du sjø lukten????! Åååhhhh... SHUT UP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Åååhhhh... SHUT UP! Føler meg snytt over at jeg ikke fikk sett kineserene i ringen!argh! Neste gang kommer meg og Ottar og tar deg! Ellers fikk jeg bare tatt bilder og kost meg.Stilte ikke selv... Ble stående lenge med Ølenskjold gjengen og ta bilder og tatle... BIM! Sønn av BIR! BIR! En sjarmerende Chow Chow,veteran... Bulldog gjengen: Best i motsatt! Best i rasen! Og tilslutt en Eurasier som ble BIM eller BIR(husker ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Jeg stilte en dvegpincher tispe, som jeg er tante til, og hun ble BIR valp begge dager På lørdagen ble vi plukkte ut blandt 6 stk i gruppa, men ikke plassert. Søndagen droppet vi gruppa pga andre planer Tror jammen jeg såg Prada i ringen, satt ved den å tittet da jeg hadde sett på ridgebackene Hadde og et lite øye med sheltiene men fikk ikke med meg hvordan det gikk med Gunn og co... Og så tror jeg at vi stilte mot Dea i gruppen, stemmer det at dere ble BIR valp??? De 6 som ble plukket ut i gruppa på lørdagen. Kjekt med 2xBIR på utstillingsdebutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinki Skrevet 20. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Og så tror jeg at vi stilte mot Dea i gruppen, stemmer det at dere ble BIR valp??? hehe... ja vi stilte mot dere, er til og med på bildet ser jeg , bakerst i rekken... hehe... gratulerer med supre resultater!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Gratulerer så mye. Gleder meg til og fortelle at kaisa har fått noe kjempe flått på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Gratulerer alle sammen! Mange BIR her. Det er jo alltid kjempekjekt. Så faktisk Prada i ringen. Hun var jo så pen så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar