Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har fått valper 16/06-2008

Henriette

Recommended Posts

I og med at temaet heter avl og oppdrett, og dette faktisk er et diskusjonsforum: Alle som starter er tråd, må regne med utilsiktede svar! Alle må regne med at noen er uenige, stiller spørsmål, kommer med kritikk osv. Hvi sfolk setter spørsmåltegn ved en parring, er vel oppdretter så trygg på det h*n gjør at det er enkelt å gi et svar? Hvis noen her la ut en jubeltråd om valper på en av mine raser - skulle ikke jeg få komme med synspunkter?

Selvsagt er det hyggelig og spennende med valpekull, men midt i den rosa lykketåken må der være plass for noen tanker og betraktninger også. Ikke alle kull virker like godt planlagt. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Selvsagt skal man kunne diskutere i et diskusjonsforum, ingen tvil om det! Men "angrep" er ikke diskusjon! Man kan faktisk, selv i de hardeste diskusjoner, vise et snev av høflighet. Jeg er medlem av mange forum, og har aldri opplevd maken til "ovenfra og ned holdning" som av og til vises her. Jeg mener bare at det må da være mulig å gjennomføre diskusjoner på dette forumet også, uten å være så nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...