Gå til innhold
Hundesonen.no

Robot Støvsuger


MartineH

Recommended Posts

Oi! Sånn bortsett fra at jeg ikke ser for meg at den får til å støvsuge inni krokene der hvor labradorhårene helst samler seg, og sånn bortsett fra at jeg lurer på om det overhodet er noen logikk i hvor den støvsuger (det så jo ikke helt sånn ut på videoen akkurat), og sånn bortsett fra at jeg ser for meg at det kunne blitt interessant med den der + trapper, så vil jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Sånn bortsett fra at jeg ikke ser for meg at den får til å støvsuge inni krokene der hvor labradorhårene helst samler seg, og sånn bortsett fra at jeg lurer på om det overhodet er noen logikk i hvor den støvsuger (det så jo ikke helt sånn ut på videoen akkurat), og sånn bortsett fra at jeg ser for meg at det kunne blitt interessant med den der + trapper, så vil jeg ha!

De har som regel trappesensor, som gjør at de ikke skal stupe ned trapper. De har koster på utsiden, så de skal vissnk få til hjørner og... Og Ja, jeg syns også det ser ulogisk ut - hvor den støvsuger.

Men så deilig det hadde vært og hatt hårfritt hus hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn billig plast- versjon med et lite underlag du tar av fra gang til gang. Den ble kjøpt på claes olson til 300 kr tror jeg det var. Funker helt ok på glatte overflater, men kriker, kroker og tepper må jeg ta selv, så det ender som regel opp med at jeg gjør alt selv alikevel.

Tror nok denne roboten gjør en bedre jobbe enn den vi har. *ønske seg*

Ang. hundene er ikke dette noe stort problem. De skulle "drepe" den i starten, men etter litt tilsnakk (til hundene vel og merke) og tilvenning var det helt greit at den surret og gikk.

Jeg hørte forresten et program på radioen (p4) der de snakket om støvsuger roboter og kjæledyr. Erik Newt (han gærne fysikeren) sa at man måtte passe på å kjefte litt på støvsugeren mens hunden /katten så på. På den måten følte hunden/ katten at roboten hadde en "rang", og følte ikke så stort behov for å gå til angrep.

*kremt*

Jeg tror jeg lar være å kommentere den videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe*

Jeg hørte forresten et program på radioen (p4) der de snakket om støvsuger roboter og kjæledyr. Erik Newt (han gærne fysikeren) sa at man måtte passe på å kjefte litt på støvsugeren mens hunden /katten så på. På den måten følte hunden/ katten at roboten hadde en "rang", og følte ikke så stort behov for å gå til angrep.

*kremt*

Jeg tror jeg lar være å kommentere den videre...

Er det mulig :) Det skulle jeg likt å sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...