Gå til innhold
Hundesonen.no

Levanger neste helg


Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

DEt er på Magneten kjøpesenter.

JEg skal dit. :wink:

Hvor langt fra togstasjonen, tja.. er et stykke da.. Tror Lilleariel skal få svre exakt på det. ;)

Og ja, jeg skal dit. :D

Matchshow med Zico og Lady, Valpeshow med Oscar også skal Oscar gå barn og hund. :D

Skrevet

Fant link etter at jeg skreiv innlegget, hehe. Har gått fra togstasjonen til Magneten en del ganger, så jeg veit sånn omtrent hvor jeg skal gå, hvis ikke får jeg spørre noen. Det går greit.

Ina, tar du tog?

Skrevet
Fant link etter at jeg skreiv innlegget, hehe. Har gått fra togstasjonen til Magneten en del ganger, så jeg veit sånn omtrent hvor jeg skal gå, hvis ikke får jeg spørre noen. Det går greit.

Ina, tar du tog?

Har ikke peiling, hehe..

Skal jeg ta tog, så må jeg ta toget fra Støren kl 0613 på morran, da er jeg på Levanger kl 0835. Men jeg får se hva det blir til..:D

Skrevet

Har ikke peiling, hehe..

Skal jeg ta tog, så må jeg ta toget fra Støren kl 0613 på morran, da er jeg på Levanger kl 0835. Men jeg får se hva det blir til..:D

Mulig jeg hopper på det toget jeg også. Utstillinga begynner jo klokka ni, så da har vi en halvtimes tid på å komme opp til Magneten, og det må da være mer enn nok, hehe. Eneste minuset er at jeg må stå opp grytidlig på morran!

Er det forresten noen som vet hvor mye det koster å ta toget for en hund som man må betale halv voksenbillett for + meg, som regnes som barn i alderskategorien 12-15 år?

Og Ina, når har du oppmøtetidspunkt?

Skrevet

Mulig jeg hopper på det toget jeg også. Utstillinga begynner jo klokka ni, så da har vi en halvtimes tid på å komme opp til Magneten, og det må da være mer enn nok, hehe. Eneste minuset er at jeg må stå opp grytidlig på morran!

Er det forresten noen som vet hvor mye det koster å ta toget for en hund som man må betale halv voksenbillett for + meg, som regnes som barn i alderskategorien 12-15 år?

Og Ina, når har du oppmøtetidspunkt?

Har ikke fått noe info enda.. Kommer vel i posten når som helst nå..:D

Skrevet

Det blir utstilling! Pappa ville kjøre meg! Hehe..

Var akkurat opp til ei hundedame som bor like borti veien her. Fikk lånt meg utstillingsbånd, så jeg slipper å kjøpe bare for et valpeshow :cry:

Hun viste meg litt hvordan jeg skulle stå med han + at vi prøvde å løpe en runde på gårdsplassen, hunden løp jo som en drøm! Ikke noe hopp og sprett her nei :cry:

Da gjenstår det bare å se om det blir jeg eller Christina som går med han da, hihi..

Skrevet

Nå har jeg fått startnummer i posten. Vi er nr. 1.. Wæææ..

Hmm, pleier det ikke å skal stå hvor mange det er påmeldt i hver rase? Det eneste som står er:

Antall hunder valpeshow: 34

Antall hunder matchshow: 30

Å jeg som vil vite om det er flere BC/hvor mange BC det er! Hehe.. Men siden vi er nr 1, så kanskje det bare er han? :roll:

Skrevet

Som dere vet, så kommer jeg :cry: Det er ikke langt å gå til Magneten nei. Men hopp av på sykehuset (Innhered), ikke i byen. Gleder meg :cry:

Skrevet

Weee! Snakket med oppdretteren til Eso nå. Hun kommer også, hun skal stille faren til Eso i match show! Så nååå skal jeg ta masse bilder av han + han og Eso sammen! :cry:

Skrevet
Weee! Snakket med oppdretteren til Eso nå. Hun kommer også, hun skal stille faren til Eso i match show! Så nååå skal jeg ta masse bilder av han + han og Eso sammen! :cry:

så gøy da! regner med at du legger ut bilder etterhvert. :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...