Ingvild Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Hvor er det egentlig utstillinga er? Og hvor langt fra togstasjonen er det? Og hvem arrangerer utstillinga? Og er det noen av dere som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 DEt er på Magneten kjøpesenter. JEg skal dit. Hvor langt fra togstasjonen, tja.. er et stykke da.. Tror Lilleariel skal få svre exakt på det. Og ja, jeg skal dit. Matchshow med Zico og Lady, Valpeshow med Oscar også skal Oscar gå barn og hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg har meldt på Eso på valpeshow, så jeg skal vel egentlig dit. En annen sak er om jeg kommer meg dit da, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Fant link etter at jeg skreiv innlegget, hehe. Har gått fra togstasjonen til Magneten en del ganger, så jeg veit sånn omtrent hvor jeg skal gå, hvis ikke får jeg spørre noen. Det går greit. Ina, tar du tog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Fant link etter at jeg skreiv innlegget, hehe. Har gått fra togstasjonen til Magneten en del ganger, så jeg veit sånn omtrent hvor jeg skal gå, hvis ikke får jeg spørre noen. Det går greit. Ina, tar du tog? Har ikke peiling, hehe.. Skal jeg ta tog, så må jeg ta toget fra Støren kl 0613 på morran, da er jeg på Levanger kl 0835. Men jeg får se hva det blir til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Har ikke peiling, hehe.. Skal jeg ta tog, så må jeg ta toget fra Støren kl 0613 på morran, da er jeg på Levanger kl 0835. Men jeg får se hva det blir til.. Mulig jeg hopper på det toget jeg også. Utstillinga begynner jo klokka ni, så da har vi en halvtimes tid på å komme opp til Magneten, og det må da være mer enn nok, hehe. Eneste minuset er at jeg må stå opp grytidlig på morran! Er det forresten noen som vet hvor mye det koster å ta toget for en hund som man må betale halv voksenbillett for + meg, som regnes som barn i alderskategorien 12-15 år? Og Ina, når har du oppmøtetidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Mulig jeg hopper på det toget jeg også. Utstillinga begynner jo klokka ni, så da har vi en halvtimes tid på å komme opp til Magneten, og det må da være mer enn nok, hehe. Eneste minuset er at jeg må stå opp grytidlig på morran! Er det forresten noen som vet hvor mye det koster å ta toget for en hund som man må betale halv voksenbillett for + meg, som regnes som barn i alderskategorien 12-15 år? Og Ina, når har du oppmøtetidspunkt? Har ikke fått noe info enda.. Kommer vel i posten når som helst nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Det blir utstilling! Pappa ville kjøre meg! Hehe.. Var akkurat opp til ei hundedame som bor like borti veien her. Fikk lånt meg utstillingsbånd, så jeg slipper å kjøpe bare for et valpeshow Hun viste meg litt hvordan jeg skulle stå med han + at vi prøvde å løpe en runde på gårdsplassen, hunden løp jo som en drøm! Ikke noe hopp og sprett her nei Da gjenstår det bare å se om det blir jeg eller Christina som går med han da, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Så bra. Blir moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Nå har jeg fått startnummer i posten. Vi er nr. 1.. Wæææ.. Hmm, pleier det ikke å skal stå hvor mange det er påmeldt i hver rase? Det eneste som står er: Antall hunder valpeshow: 34 Antall hunder matchshow: 30 Å jeg som vil vite om det er flere BC/hvor mange BC det er! Hehe.. Men siden vi er nr 1, så kanskje det bare er han? :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Oscar er nr 31. Lady er nr 115, og Zico skulle ha vært nr 118! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 115? Hvordan går det an? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 115? Hvordan går det an? :oops: De som stiller i Matchshow begynner på nr 100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Så har vi akkurat flyttet fra Inderøy til Bodø.. #-o Ellers hadde vi tatt en tur for å se på dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 De som stiller i Matchshow begynner på nr 100. Åååja, da skjønner jeg, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Som dere vet, så kommer jeg Det er ikke langt å gå til Magneten nei. Men hopp av på sykehuset (Innhered), ikke i byen. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Weee! Snakket med oppdretteren til Eso nå. Hun kommer også, hun skal stille faren til Eso i match show! Så nååå skal jeg ta masse bilder av han + han og Eso sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Så moro da Ina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Weee! Snakket med oppdretteren til Eso nå. Hun kommer også, hun skal stille faren til Eso i match show! Så nååå skal jeg ta masse bilder av han + han og Eso sammen! så gøy da! regner med at du legger ut bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 så gøy da! regner med at du legger ut bilder etterhvert. Bilder kommer vettu, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar