Lollipopp Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Heisann. Jeg har blitt dratt inn i blogg verdenen, og nå som jeg er sykmeldt syns jeg det er ekstra moro å ha noe å titte på. Noen som har noen ikke hunderelaterte blogger her? Har sett de fleste hunderelaterte tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Hehe, jeg skriver om hund i tillegg til andre ting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 11. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Det er "godttatt" tenkte bare på ike sånne blogger som blir brukt som hundens dagbok liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Jeg har min og Bridie sin dagbok, men det omhandler ikke treningsbok for å si det sånn. (trene? Hva er det?) Så om du vil lese om hverdagen til bridie og meg, og se bilder så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Jeg har jo hunderelatert blogg, men ikke sånn typisk hundeblogg der jeg skriver "i dag har vi trent apport" liksom. Det er mer sånn tulleblogg med bilder og dårlig humor som ikke bare hundefolk leser. Vet ikke om den er "godkjent", men. edit: Den er på "pause" nå da, men den blir ikke lang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Jeg har jo hunderelatert blogg, men ikke sånn typisk hundeblogg der jeg skriver "i dag har vi trent apport" liksom. Det er mer sånn tulleblogg med bilder og dårlig humor som ikke bare hundefolk leser. Vet ikke om den er "godkjent", men. edit: Den er på "pause" nå da, men den blir ikke lang... Din blogg er genial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2008 Din blogg er genial Syns du? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2008 Syns du? Takk! Det er ikke mange blogger til ukjente (egentlig ingen) uten om din jeg har snarvei til. Leste den også når du ikke skrev om hunden også, og det er heller ikke ofte jeg ler av ting jeg leser. Flik til å skrive, det er du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2008 Det er ikke mange blogger til ukjente (egentlig ingen) uten om din jeg har snarvei til. Leste den også når du ikke skrev om hunden også, og det er heller ikke ofte jeg ler av ting jeg leser. Flik til å skrive, det er du.. Wow. Det var kjempehyggelig å høre (eller lese da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar