Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility, Bergen agility klubb.


Cairnkaisa

Recommended Posts

Jeg skal nå nesten helt sikkert begynne på Agility med Kaisa.

Jeg skal mest sansynelig begynne i Bergen Agility Klubb.

Men da er det noen spørsmål:

* Er det fint å trene der ?

* Er det en aldersgrense ?

* Er det flinke instuktører der ?

Vil du anbefale meg å begynne der, eller ?

Link her: Bergen Agility Klubb

*Dobbelpost, mod. Marthe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine treningsbaner, hvertfall om de fortsatt trener der de trente for ett år siden. Da er det innebane på vinterstid og utebaner på sommertid. Du er avhengig av bil vil jeg tro, for banene ligger på steder det ikke går så mye buss - tror jeg. Tviler på at det er aldersgrense. Jeg trente der når jeg var 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå nesten helt sikkert begynne på Agility med Kaisa.

Jeg skal mest sansynelig begynne i Bergen Agility Klubb.

Men da er det noen spørsmål:

* Er det fint å trene der ?

* Er det en aldersgrense ?

* Er det flinke instuktører der ?

Vil du anbefale meg å begynne der, eller ?

Da vi var på ferie i Bergen var vi med på en trening der (hvis jeg ikke husker helt feil eller blander med noen andre). Koselig syns jeg, og de hadde veldig bra utstyr. Jeg kan ikke uttale meg så mye om instruktørene, vi fikk pittelitt instruksjon mens vi holdt på, men det var jo ikke noe kurs. Du er nok nødt å ha bil, det er veldig kronglete å komme seg dit.. Så ja, jeg vil anbefale deg å bli med der. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nybegynner kurs skal du gå på?

Personlig har jeg ingen treningserfaring med BAK. Jeg trives best med retrievergjengen nede på Varden. Men endel av våre medlemmer er også medlemmer oppe i dalen og omvendt.

Jeg tror det du må tenke på er hva som passer dere som ekvipage. Og det vet du først når du har trent med dem en stund. Vi er jo alle forskjellige og foretrekker forskjellige ting. Når det gjelder alder på hund så har vi hos oss 9 mnd. Så da skulle det sikkert gå greit hos BAK også vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nybegynner kurs skal du gå på?

Personlig har jeg ingen treningserfaring med BAK. Jeg trives best med retrievergjengen nede på Varden. Men endel av våre medlemmer er også medlemmer oppe i dalen og omvendt.

Jeg tror det du må tenke på er hva som passer dere som ekvipage. Og det vet du først når du har trent med dem en stund. Vi er jo alle forskjellige og foretrekker forskjellige ting. Når det gjelder alder på hund så har vi hos oss 9 mnd. Så da skulle det sikkert gå greit hos BAK også vil jeg tro.

Jeg vet ikke helt sikkert, men skal finne ut av det.

Vuderte å gå med retrivergjengen siden det er rett borten for oss, men det krasjet litt med de andre dagene

og har hørt at Bergen Agility Klubb var veldig bra.

Vi begynner i August :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...