Torunn1 Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 På søndag var jeg hos Kennel Røysjømarka for å titte på valper. Kullet er ca. 5 uker nå. Ser ut som små isbjørnunger! Er de ikke nusselige? Se flere bilder i bloggen min. (trykk på logoen under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Så utrolig nussete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 aww. Knallskjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Søte Var dere bare for å titte, eller skal dere ha enda en hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 aww, kjempe herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 10. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Søte Var dere bare for å titte, eller skal dere ha enda en hund? Jeg skulle bare titte. Har nok med mine 2 gutter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Nei, så nusselige. Ikke lyst på i det heeele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2008 helledussen så nydelige...dette er sjynnekt p se på! blir jo bare sååå valpesyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2008 Så søte! Bestevenninna mi skal hente goldenvalp i morgen. Gjett om hun (og jeg også forsåvidt) gleder seg da! *glede seg til å kosemose liten, skjønn, golden-hannvalp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2008 Så skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar