Gå til innhold
Hundesonen.no

Carma og Kotox sin bildetråd!

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Siden

1. Carma er så bråtøff med å ønske seg bilder i min tråd, og

2. Kotox, gubben til Carma, har meldt seg inn her og frivillig stiller opp som modell, så

MÅTTE DENNE TRÅDEN BLI LAGET!

Så, kom igjen folkens! Bare å ønske bilder fra Carma, gjerne AV Kotox!

Nå kan dere gi meg en liten pause i min tråd. :rolleyes::P

Vi begynner...

Jeg vil se et bilde av en mann (fortrinnsvis Kotox da) som tvangskoser en hund :P (begynne snilt)

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hahahaha, syke syke mennesker!! Mann som tvangskoser hund skal jeg ordne.... Den andre biten blir litt vanskelig siden vi ikke er på samme sted akkurat nå... :P

Skrevet

Er nok ikke tidsbegrensninger her enda.. :P

dessuten kan du sikkert gå inn på kjøkkenet til han :P :P (hehe neida, skjønner at dere kanskje er på forskjellig sted :P)

Skrevet
haha, ja dette kan bli artig!

men noe undertøy blir det neppe, har mine grenser :P

Hehe.. Virket ikke som det på den andre tråden? :P

Siden jeg er så snill, kan du få ha på noe klær under da vettu.. altså under undertøyet..

Også vil jeg se flere bilder av Buffy som hopper ut i vannet

Og at Buffy lever opp til navnet sitt. (Buffy the vampireslayer) Tolkes som du vil.. :P

Skrevet
Hehe.. Virket ikke som det på den andre tråden? :P

Siden jeg er så snill, kan du få ha på noe klær under da vettu.. altså under undertøyet..

Hehe, må nok skuffe de fleste med at det blir lite nudity her, men mye annet artig sikkert (Er jeg redd!) :P

Skrevet
Iallefall småfemi OC! :P

Og jaaaada, han har selvfølgelig MITT undertøy under klærne! :P

342.jpg

Selvfølgelig har han det.. :P

Hehe, må nok skuffe de fleste med at det blir lite nudity her, men mye annet artig sikkert (Er jeg redd!) :P

Hehe, det var ikke det jeg tenkte på i det hele tatt.. Forestilte meg å ha undertøy utenpå andre klær jeg.. Det er du som tenker nudity med en gang.. hehe :P

Skrevet
Selvfølgelig har han det.. :P

Hehe, det var ikke det jeg tenkte på i det hele tatt.. Forestilte meg å ha undertøy utenpå andre klær jeg.. Det er du som tenker nudity med en gang.. hehe :P

Ja sikkert, ser rett igjennom dere alle!

Dere vil bare se meg NAKEN dere! Vel, det fins andre forum for slikt!! (Ikke at jeg er der! :P )

Makan til folkeslag! :P

Skrevet

Haha, sånne skitne tanker du har, kjære! De andre tenkte jo ikke sånn i det hele tatt så du vel! :P

Her kommer noen litt vilkårlig valgte bilder av Buffy som hopper i vannet... Har vel ca en million av de! :P

Buffy hopper mens Bridie (og OC bak der) ikke tør helt.... :P

085-1.jpg

Ingenting å si på stilen!

241-1.jpg

Dynket meg med dette stupet her..... <_<

260.jpg

170-1.jpg

Sånn! Det får være nok stupeBuffy for i dag! :P

Må tenke litt på vampyrdreperen.... hmmm...

Skrevet
Ja sikkert, ser rett igjennom dere alle!

Dere vil bare se meg NAKEN dere! Vel, det fins andre forum for slikt! (Ikke at jeg er der! :P )

Makan til folkeslag! :P

Haha, naken er vel ikke MED undertøy? :P Eller har det blitt nye regler nå? :P

Morsomme badebilder :P

Gleder meg til vampyrdreperen :P

Skrevet

Jeg syns jeg så en tættis på tvangskosebildet, jeg vil se den :P

Og Marit, nå syns jeg du slipper ekstremt lett unna! :P

Skrevet

Synd at denne kom så lenge etter PsychoLynx sin tråd, for nå har jeg snart ikke mer fantasi igjen. :P

Tja... Buffy og Kotox som gir hverandre 5 (give-me-five-ting)? :P

Skrevet

Hehe, dere må nok være litt tålmodige her da... OC er hjemme i Krokstadelva han nå og jeg sitter her nord og venter med lengsel og smerte... Så alt jeg ikke har fra før må lissåm vente til han kommer hit igjen! :P

"Buffy og Ole gjør ting de ikke kan"? Sammen liksom....? Eller hver for seg....??

Skrevet
Og Marit, nå syns jeg du slipper ekstremt lett unna! :P
På tide!! Har sommerferie jeg nå! :rolleyes:

Synd at denne kom så lenge etter PsychoLynx sin tråd, for nå har jeg snart ikke mer fantasi igjen. :P

Ingen som har sagt at ikke de kan få samme ønskene som meg da ;) Men husk at Buffy er en bc som ikke er like gal som Bridie :P

"Buffy og Ole gjør ting de ikke kan"? Sammen liksom....? Eller hver for seg....??

Fri tolkning :lol:

Skrevet
Ingen som har sagt at ikke de kan få samme ønskene som meg da ;) Men husk at Buffy er en bc som ikke er like gal som Bridie :P

Hehe, så da kan vi egentlig bare si at Carma skal skaffe alle bildene som du har skaffet i din tråd? :lol:

Skrevet
Hehe, så da kan vi egentlig bare si at Carma skal skaffe alle bildene som du har skaffet i din tråd? :lol:

;) Ja DET syns jeg var en god ide... Jeg tror tilogmed jeg kan ta på meg å ramse opp alt i en tråd til Carma her, om det sku være av interesse? :rolleyes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...