Gå til innhold
Hundesonen.no

Husk reflekser


Calina

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

her kan dere se litt av meg sammen med hundene utenfor huset.

bildet er tatt i vinter.

100_0168.jpg

sånn ser mine "arbeidsklær" ut, det er klærene jeg bruker om vinteren av klær når jeg går tur med hundene, hvis ikke folk ser meg i de klerene så bør de lever fra seg sertifikatet til politiet. når jeg går i de klerene så har jeg grad3(høyeste sikkerhets grad) til å jobbe i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan dere se litt av meg sammen med hundene utenfor huset.

bildet er tatt i vinter.

100_0168.jpg

sånn ser mine "arbeidsklær" ut, det er klærene jeg bruker om vinteren av klær når jeg går tur med hundene, hvis ikke folk ser meg i de klerene så bør de lever fra seg sertifikatet til politiet. når jeg går i de klerene så har jeg grad3(høyeste sikkerhets grad) til å jobbe i trafikken.

Dere vises iallefall godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik en har jeg til begge hundene...

Og dette var ikke den minste størrelsen...

DSCF3775.jpg

Hehe, har sett det minste av den typen der, og det er i alle fall aaaalt for stort til LiLi! Men får vel bare være på utkikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har sett det minste av den typen der, og det er i alle fall aaaalt for stort til LiLi! Men får vel bare være på utkikk..

Har du sett på mangneten?

De hadde iallefall bittesmå under Matchshowet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjell4.jpg

Her er refleks vesten til Pito. Den er egentlig beregna til større hunder for den skal være slik som den som ene hunden til silje har. Sånn liten over skuldrene.

Men men fant ikke noe annet og syns den passer fint jeg :wink: PLuss at hun har refleks på selen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :D Jeg fant et bittelite refleksdekken, på Nille av alle steder! Kosta bare 39 kroner, så hvis noen trenger refleksdekken, så kan dere jo sjekke der, de hadde mange størrelser.

Nå må jeg bare sy det inn, så blir det vel brukendes til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...