Gå til innhold
Hundesonen.no

Rar visning av innlegg

Recommended Posts

Skrevet

Vanligvis vises alle innlegg i en tråd rett etter hverandre, men nå har det skjedd noe som gjør at svarene i en tråd blir lagt inn som linker, og så må man klikke på hver enkelt link for å lese innlegget. Temmelig tungvindt. Hvorfor skjer dette? Er det noe jeg har trykket på, og hva gjør jeg i så fall for å få rettet opp i det? Eller er det forumet det er noe galt med?

Petra.

Skrevet

Hei!

Ut fra det du skriver virker det som om det ser slik ut hos deg:

Rarvisningavinnlegg-1.jpg

Antageligvis har du kommet borti Alternativer øverst på siden og klikket "Trådet" som visningsmåte, og du kan enkelt endre det tilbake ved å klikke Alternativer, og så velge Standard; sånn:

Rarvisningavinnlegg2-1.jpg

Håper det hjelper, hvis ikke får du bare si i fra :whistle:

Skrevet

Iiik, sånn skjedde hos meg også. Trodde det var nytt oppsett så fikk ikke gjort noe med det før en uke etter :whistle: Må si at det var rimelig stress å lese i akkurat nå tråden med sånn visning av hvert innlegg.

Skrevet

dette skjedde nettopp med meg også :whistle: var sånn i mange dager før jeg så "alternativer" og fant ut at jeg kunne prøve å fikse det der... hehe :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...