Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av hunden din i utstillingsstilling

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Konge skal stilles ganske fritt men man kan rette på beina sånn at dem står omtrent som Felix gjør :)

Man kan egentlig velge om halen skal bues eller rett opp, men hvis ikke hunden holder halen selv oppe (da er den som oftest buet) så pleier man å holde den ganske rett opp :)

IW: Ja :)

Hvis dere ser på hjemmesiden min kan dere se på kritikken!! ;) (jeg synes den var bra i hvertfall)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge skal stilles ganske fritt men man kan rette på beina sånn at dem står omtrent som Felix gjør :)

Man kan egentlig velge om halen skal bues eller rett opp, men hvis ikke hunden holder halen selv oppe (da er den som oftest buet) så pleier man å holde den ganske rett opp :)

IW: Ja :)

Hvis dere ser på hjemmesiden min kan dere se på kritikken!! ;) (jeg synes den var bra i hvertfall)!

HVa er linken til hjemmesiden din da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, se for deg en firkant, så skal beina stå i hvert hjørne, bakbeina skal være dratt litt bak så de får vinkler, hode skal heves så de ikke ser daffe ut, og halen må rettes på så de får en god haleansettning, på bildet har ikke Oscar verdens beste haleansettning, den burde være høyere plassert, på utstilling pleier jeg altså å dytte den lenger opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...