Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av hunden din i utstillingsstilling

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Dobberen skikkelig oppstilt skal stå slik som dette..

kitkat-di-Rizzi.jpg

Skal man terpe veldig, så skal forbena være noen cm lenger bak, så fronten kommer enda bedre frem.

Skrevet
Her er Felix (bilde fra i dag).. Oppdrettern som holder han :)

100_1363.jpg

Skal kongepuddelen og stilles opp sånn? Har en på valpesosialiseringen, og eieren lurte på om jeg visste hvordan de skal stilles opp...

Skrevet
Her er Felix (bilde fra i dag).. Oppdrettern som holder han :)

100_1363.jpg

Skal halen holdes slik rett opp? Trodde den skulle "bues" litt ??? :?

Skrevet

Skal kongepuddelen og stilles opp sånn? Har en på valpesosialiseringen, og eieren lurte på om jeg visste hvordan de skal stilles opp...

king2.jpg

King :) Men de stilles også veldig ofte fritt

Skrevet

Konge skal stilles ganske fritt men man kan rette på beina sånn at dem står omtrent som Felix gjør :)

Man kan egentlig velge om halen skal bues eller rett opp, men hvis ikke hunden holder halen selv oppe (da er den som oftest buet) så pleier man å holde den ganske rett opp :)

IW: Ja :)

Hvis dere ser på hjemmesiden min kan dere se på kritikken!! ;) (jeg synes den var bra i hvertfall)!

Skrevet

Her er et bilde av en BC tatt på en uteutstilling. De står fritt oppstilt som sheltien :) Et flott eksemplar for rasen her :)

225px-Border_Collie_600.jpg

hva heter den BC'en? Er ikke det amira eller tar jeg helt feil nå? ligner litt på amira

Skrevet
Konge skal stilles ganske fritt men man kan rette på beina sånn at dem står omtrent som Felix gjør :)

Man kan egentlig velge om halen skal bues eller rett opp, men hvis ikke hunden holder halen selv oppe (da er den som oftest buet) så pleier man å holde den ganske rett opp :)

IW: Ja :)

Hvis dere ser på hjemmesiden min kan dere se på kritikken!! ;) (jeg synes den var bra i hvertfall)!

HVa er linken til hjemmesiden din da? :P

Skrevet

Nyyyyyydelig pels!!!!! :D helt utrolig at man kan få pels til å se så silke aktig ut......

Skrevet

nei, se for deg en firkant, så skal beina stå i hvert hjørne, bakbeina skal være dratt litt bak så de får vinkler, hode skal heves så de ikke ser daffe ut, og halen må rettes på så de får en god haleansettning, på bildet har ikke Oscar verdens beste haleansettning, den burde være høyere plassert, på utstilling pleier jeg altså å dytte den lenger opp :wink:

Skrevet

Var den til meg?

Isåfall.. :oops:

Den vanligste fargene er Sort og rød.

Men er ingen av fargene som er sjeldne.

Men blå er sjelden å få ren.

Så vil si at Kremfarget Chow's er vanlig. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...