MariaN Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Skrevet 27. Mai 2008 Hun fikk ikke til å registrere seg, så jeg lager tråden for henne Håper hun kommer innom snart... Hun ønsker seg gjerne et banner (forumbanner og større banner) Legger ved bilder, og hun vil ha med navnet Rushme`s.
holly Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Har laget et forumbanner...Veit ikkje kva fargar ho vil ha men.. Kan lage en større også om eg får vite kva fargar og størrelse ho vil ha...
MariaN Skrevet 2. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Lilla er ikke helt henne, men utenom det var det kjempefint Hun vil ha en mørk farge. Og kanskje skriften burde stått rett fram ?
holly Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Oki.. Prøvde å lage nokre nye, berre å sei frå om noko skal forandrast. Kan godt legge til litt mønster på banneren viss det er et ønske.. Her er link til ein stor banner: http://i163.photobucket.com/albums/t285/el..._stor_mork2.gif
Mirai Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Skrevet 21. Juni 2008 Testet jeg også, var faktisk ikke så lett.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar