Gå til innhold
Hundesonen.no

Heihei

Sanne

Recommended Posts

Jeg bor sammen med kjæresten min og våre 15 dyr ;) Jeg elsker dyr og vier livet mitt til dem. Kjemper for dyrs rettigheter gjennom Noah - for dyrs rettigheter. Interesser: Venner, film, data osv.. Det vanlige i grunnen :wub: Drømmen er å starte kennel og oppdrett. Så får vi se om drømmene våre blir noe av da :ahappy:

Vel det var kort om meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker nok en gang :whistle:

Jada, har mer enn nok å gjøre :P Men det er så verdt det :P Tenker bare hvor kjedelig det må være uten dyr..

Bildene av tarantellene ligger på eksterne harddisken. har ingen på dataen. Men samboeren skal prøve å få lagt inn noen innpå her etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre to taranteller :P

Tella

0.jpg

Tara

19.jpg

:)

ÆÆæÆÆh! Hvordan får dere sove om natten...? Jeg må ta en ekstra kikk under senga i kveld! :whistle:

Kanskje et dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på edderkopper altså; kan man kose med de og sånt? Eller biter de..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D er ikke noe problem og sove med dem i hus :P Kose og kose... kanskje ikke, men det går ann å holde dem, de biter ikke :whistle:

Hm, akkurat edderkopper er dyr jeg ikke føler jeg får noe "kontakt" med, hvis du skjønner hva jeg mener? Så da ser jeg ikke helt gleden ved å ha de som kjæledyr heller... Man får kanskje ikke noe særlig kontakt med en gullfisk heller (selvom noen hevder å ha aldri så lidenskapelige forhold med fisken sin... :P), men de er i allefall penere å se på :hug: No offence... Men overbevis meg gjerne om at de er koselige å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankegangen din ja :whistle: Bortsett fra at jeg synes edderkopper er helt fantastisk fine å se på, på alle måter. Måten de beveger seg på, utseende.. Bare alt :hug: De er så elegante med alle bena sine :P

Tara feks er det lett å knytte "bånd" til, eller hva jeg skal kalle det :D Hun er så herlig å bedagelig.. Vandrer bare rundt og er en skjønn tarantell. Tella er litt sprøere da.. Skyter litt mer hår osv ;) Men ufattelig herlig hu også. Og de har så ulik personlighet at du vil ikke tro det :)

Trodde faktisk ikke dem kunne ha så forskjellig personlighet. Det er helt merkelig :D

Folk er forskjellig.. :P Jeg forstår meg ikke helt på kaniner feks. Altså, kjempefine å alt det der, men det er ikke et dyr for meg :P Akkurat slik som edderkopper ikke er noe for deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...