Gå til innhold
Hundesonen.no

Trixie seler


Recommended Posts

Tror nok det blir Trixie sele på oss :)

Var i butikken igår og prøvde masse foskjellige seler, men pga at brystbenet til Chicka stikker mer ut enn på andre hunder så passer egentlig trixie selene best, den sitter helt perfekt på hun.

Så får jeg heller holde øye med evt slitasjer på selen og heller bytte ut oftere hvis det skulle være nødvendig.

Hvilken butikk har du funnet Trixie-seler i? Skulle gjerne ha prøvd størrelser vi og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse selene til mine, og har ingenting å utsette på dem. Shiro, eldstemann, er en spesiell gutt og han har gitt den selen mye "juling" ifa. at han kaster seg frem, drar, hopper og sliter i båndet. Men den har holdt og nå bruker han den på andre året.

Jeg ble litt skeptisk når jeg leser dette som blir skrevet her. Kanskje på tide å bytte den ut? Selv om den absolutt ikke er utslitt eller bærer preg av hardt bruk. Som sagt har jeg vært sååå fornøyd med den selen. Og jeg har 3 stykker til. En ny på lager til han, og en til hver av de 2 andre.

Hmmm...nå fikk jeg noe å tenke på. Er det noe jeg absolutt ikke vil er det å få en spinnvill løs Shiromann i ulike situasjoner. Da kan det bli spetakkel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte Trixie-selen, men slo den fra meg blant annet på grunn av erfaringene jeg leste her. Samtidig tror jeg nok at disse selene kunne fungert som tursele for oss, det skjer omtrent aldri at de rykker så hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen på jobben, Dyrenes Storsenter i Sandvika, ellers så fant jeg de på noen nettbutikker, men der får man ikke prøvd dem først og det er litt dumt...

Dyrenes Storsenter, er det butikken på Sandvika Storsenter? Vet du ca hva prisen ligger på?

Blir selvfølgelig litt skeptisk når jeg leser tråden her, men boxertispa vi kjenner har en slik sele og den virker veldig robust (hun drar rimelig mye.. )

Også syns jeg jo at selen er veldig fin da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk har du funnet Trixie-seler i? Skulle gjerne ha prøvd størrelser vi og :)

De har den selen i dyreforretningen på holmlia.

Vi har trixi-sele til bikkja vår, og den fungerer fint (selv om han ikke liker den), hver gang vi tar den på så begynner han å halte (har sjekka at den ikke klemmer osv). Han trekker en del, og bykser plutselig avgårde, men den ser fortsatt like hel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrenes Storsenter, er det butikken på Sandvika Storsenter? Vet du ca hva prisen ligger på?

Blir selvfølgelig litt skeptisk når jeg leser tråden her, men boxertispa vi kjenner har en slik sele og den virker veldig robust (hun drar rimelig mye.. )

Også syns jeg jo at selen er veldig fin da. :)

Nei det ligger litt bortenfor Sandvika Storsenter, Dyrenes Storsenter er Dyrlege, Hndeskole, Fysioterapi og Homeopater under et tak :)

Skal innrømme at jeg ikke bruker selen så mye som jeg trodde jeg skulle gjøre, syntes den ble litt "tung" når hun ble våt i sommer, da henger selen endel pga fleecen blir tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg ikke bruker selen så mye som jeg trodde jeg skulle gjøre, syntes den ble litt "tung" når hun ble våt i sommer, da henger selen endel pga fleecen blir tung.

Det er en ting. Selv om jeg har en stor hund og tror ikke det er noe problem for han (så vidt jeg kan observere). Men; han er hvit og selen farger av. Så når den blir våt så blir han mørk grå rundt der selen går. Og det er litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den selen i dyreforretningen på holmlia.

Jeg har kjøpt mine på Eiker Storsenter, på zoobutiken der! :)

Takk for tips! Men Eiker blir nok litt langt (jeg bor i Oslo :) )

Nei det ligger litt bortenfor Sandvika Storsenter, Dyrenes Storsenter er Dyrlege, Hndeskole, Fysioterapi og Homeopater under et tak :)

A-ha. Visste ikke at dere hadde dyrebutikk der også, men da skal jeg ta turen innom der etter neste lønning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...