Marianne&Bianca Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Hvilket fag kom dere i 10. klasse opp i?
Walla Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk Fornøyd med det
M.J Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Matte, og jeg husker at jeg var overlykkelig som ikke kom opp i engelsk eller norsk Gikk ned en karakter, noe jeg ikke var så veldig fornøyd med.
Huldra Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Matte. Og gosj det er lenge siden! Sykt at jeg husket det, men jeg kom opp i det både i skriftlig og i muntlig.
Aya Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Matte, både skriftlig og muntlig. Ja, altså, det er lenge siden det også, men jeg husker hvor gruuusomt for en språkfantast det var å komme opp i matte muntlig.
skovly Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk Fornøyd med det Bra det er noen som er fornøyd :-) Sitter å leser til muntlig. Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!
giggi Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*
Aina&Kaizer Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg tror det var norsk. Eller kanskje engelsk. Jeg tror det var engelsk egentlig. Eller norsk... Øhm.
Ingvild Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg kom opp i engelsk skriftlig (og var veldig fornøyd!) og matte muntlig (og var ikke fullt så fornøyd, men det gikk ganske bra allikevel) i tiende. Nå på torsdag får jeg forresten vite om og eventuelt hvilket fag jeg kommer opp i i skriftlig eksamen... Jeg håper på engelsk skriftlig, og hvis ikke satser jeg på sosiologi, historie&filosofi, engelsk eller matte muntlig. Alt annet enn italiensk, egentlig.
Heidihj Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg kom opp i norsk skriftlig og samf.fag muntlig i 10.klasse. Var veldig fornøyd med det, og fikk karakterer jeg ble godt fornøyd med Jeg får vite hva jeg kommer opp i på torsdag.. Auff Lykke til med eksamen dere som skal ha!
starlight Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Skriftlig? Hmm. shit, har jeg glemt det?! Det var i alle fall norsk i muntlig, til min store glede, men hva var det i skriftlig da? Det var enten engelsk eller matte i alle fall.. Eller var det norsk i begge? Neei. Herregud, jeg må sjekke vitnemålet i løpet av dagen
Walla Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Bra det er noen som er fornøyd :-) Sitter å leser til muntlig. Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! Lykke til med skriftlig, Dog-PaW! Masse lykke til med din muntlig også Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg* Har engelsk på tirsdag jeg også
ToneS Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Kom opp i Naturfag muntlig og matte skriflig. Og begge gikk bedre enn forventet. Gikk opp en karakter i begge fagene! I år kan jeg komme opp i naturfag bare. Håper jeg ikke blir trekt ut. pga at jeg har den karakteren jeg vil ha på vitnemålet mitt... Lykke til, til dere som skal ha tentamen/eksamen!
-Vilde- Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk Fornøyd med det Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg* Heldiggriser jeg vil også opp i engelsk... Men jeg kom opp i norsk. Helt greit det. Det eneste som jeg synes er litt dumt er at jeg må skrive nynorsk og bokmål...
linniogamy Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Jeg kom opp i engelsk skriftlig og Naturfag (sex og samliv) muntelig
Toya Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 kom ti min store ergrelse opp i MATTE skriftlig... hate hate... og engelsk muntlig
Artemis Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Denne tråden var kanskje for de som går i 10. klasse i år, men jeg svarer likevel Jeg kom opp i matte. Var ikke særlig fornøyd der og da, men det ble 5, så var fornøyd med det, ettersom det var det jeg hadde i standpunkt.
ingervildesaua Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Jeg kom opp i norsk Glad det ikke var matte. Men det er oss eller parallell klassen vår som kommer opp i matte muntlig sa noen lærere pga a klassen kom opp i matte skriftlig.. men men
Kjerstii Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Jeg kom opp i norsk, og ble kjempe glad Har eksamen på fredag.
jeanette-k Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Da jeg gikk i 10 klasse kom jeg opp i både matte skriftelig og muntlig, det var jeg ikke fornøyd med. Husker ikke hva jeg fikk, men tror ikke det var så gale
Cloudberry Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Jeg kom opp i norsk muntlig og matte skriftlig mener jeg det var.. Hadde prøvemuntlig i matte og det gikk ikke bra! Hehe. Men tror jeg fikk 5 på begge eksamenene.
Synne N Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Jeg kom opp i matte muntlig og skriftlig <_< Med det fant jeg ut at det er mye lettere å få god karakter i muntlig. Jeg fikk 3er i skriftlig som også var min standpunkt karakter og 5er i muntlig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar