PsychoLynx Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Er Carma her inne som eier Mini
Sissi Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 råflotte bilder!! veldig flott pus det der!
Aina&Kaizer Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Haha, ikke særlig glad i katter? Herlige bilder, du er flink! Også så pen han var da.
PsychoLynx Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Haha, ikke særlig glad i katter? Herlige bilder, du er flink! Også så pen han var da. hehe joda, Bridie og kattene her hjemme storkoser seg jo. Men det hender det baller litt på seg om den ene begynner liksom.. Så Mini begynte med å knurre, Bridie ble nysgjerrig, Mini freser, Bridie blir enda mer nysgjerrig, Mini slår, og Bridie får vondt. Og sier fra!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar