Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Kongsberg 10-11. mai

borderen

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som vil skryte litt eller klage litt?

Jeg har tenkt å skryte (endelig :wub:)!

I LP klasse 3 vant Wenke med schäferen sin Demo og fikk opprykk til eliteklassen med veldig god poengsum (287?).

Jeg vant elite klassen og satte personlig rekord i antall poeng!! Jippi! Det aller meste fungerte bra, selv om det fremdeles er mye forbedringspotensiale! Vi endte opp med hele 303 poeng:

Sitt 2min (sjult): 10

Dekk 2min (sjult): 10

Fri ved fot: 9,5 (antydning til sperring i venstrevendinger)

Stå, sitt og dekk under mars: 9 (dunker litt i beinet mitt)

Innkalling med stå og dekk: 9 (tempo)

Fremadsendig med dirr: 9 (litt langt bak i ruta, jeg roper henne litt til meg for å unngå at rompa kommer på utsiden)

Apport med dirrigering: 10 (YESS!)

Metall over hinder: 9,5 (skeiv sitt)

Neseprøve: 9 (dommer liker ikke at hun dunker i pinnene når hun søker)

Avstand: 10

Det var mange flinke å se i alle klasser idag!

Skrevet

Gratulerer masse til Maren og Amira;)

jeg var nemlig der å så på å det var knallbra;)

Tråden heter "restultater fra kongsberg 10 og 11 mai" så da hiver jeg med på jeg også:wub:

Jeg og Birk vant klasse 1 begge dagene;) 182 Lørdag (som er personlig beste)og 172 på søndag. Det var SÅ verdt 2 kalde netter i telt asså:lol:

Skrevet
Gratulerer masse til Maren og Amira;)

jeg var nemlig der å så på å det var knallbra;)

Tråden heter "restultater fra kongsberg 10 og 11 mai" så da hiver jeg med på jeg også:lol:

Jeg og Birk vant klasse 1 begge dagene;) 182 Lørdag (som er personlig beste)og 172 på søndag. Det var SÅ verdt 2 kalde netter i telt asså:)

Gratulerer til dere også! :wub:

Skrevet
Jeg og Birk vant klasse 1 begge dagene;) 182 Lørdag (som er personlig beste)og 172 på søndag. Det var SÅ verdt 2 kalde netter i telt asså:wub:

Supert! Dere er knallfinke! Jeg så dere i aksjon og det var virkelig veldig mye potensiale og flotte øvelser!

Skrevet

Gratulerer bcAmira! Dere er kjempeflinke! Regner med at det ligger ganske så mye arbeid bak prestasjonene deres :wub:

Skrevet

Gratulerer! Så både BcAmira og Bissevov idag (husker den bordercollien med den spesielle tegningen :wub:)

Har masse bilder fra stevnet på søndagen. Skal oprette en blogg og legge de ut!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...