Vibshar Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Endelig fikk vi hund og det ble en dachs. det har vi ikke angret på, hun er helskjønn! Hun heter Sally og er 3 mnd. noen med erfaring fra dachs? vibi
Peers Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Velkommen hit, og gratulerer med hund! Bilder?
Vibshar Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 takker. Ja veldig lykkelig hundeeier her. hun var etterlengtet! Prøver å lage meg et album her, men får det ikke til...?!
ingervildesaua Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 takker. Ja veldig lykkelig hundeeier her. hun var etterlengtet! Prøver å lage meg et album her, men får det ikke til...?! Grattis med valp for å legge bilder ut må du bare gå ned på siden når du svarer på et innlegg og klikk bla gjennom Det er ikke vanskelig å få med seg
Ida:) Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Hei og velkommen! Gtatulerer med valp! Og jeg vil veldig gjerne se bilder. Har selv langhåra dverg:)
Aina&Kaizer Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Velkommen hit. Dachser er nydelige vofsebisser.
Ane&Kaiza Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Gratulerer med dachs, de er så skjønne;) bilder?
Ida:) Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Så nydlig hun er! Dachs valper er herlige Og kjempe pen pus!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar