Kathja Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/05/06/534546.html Motbydelig spør du meg...ble helt
Lars H. Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Leste du hele saken?? Hunden stod bundet 3 timer under utstillingen, mens den gikk løs og fikk mat osv resten av dagen. I følge direktøren på museet rømte hunden etter en dag, noe som virker å faktisk være det sanne i denne saken. Kunstneren selv er kun ute etter å skaffe seg et navn i kunstverden, og da er det beste virkemiddelet å provosere. 99% sikkert at den hunden lever like godt nå som før denne utstillingen;)
Kathja Skrevet 6. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Leste det ja men ble provosert.Ikke alt man burde gjøre "kun for kunstens skyld" ..
Lars H. Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Leste det ja men ble provosert.Ikke alt man burde gjøre "kun for kunstens skyld" .. Det er vi helt enige i;) Ble med en gang skikkelig forbannet og kvalm da jeg begynte å lese, men er såpass mye som tyder på at dette er oppspinn for å få oppmerksomhet. Mange mennesker med et sykt oppmerksomhetsbehov der ute, og de slutter aldri å overraske når det kommer til å oppnå akkurat dette
Aina&Kaizer Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Av og til synes jeg ordet kunst er litt for fritt-tolkelig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar