Gå til innhold
Hundesonen.no

gobit søk.


MarieR

Recommended Posts

regner det ute og du har lite lysst til og gå tur? da er gobit søk tingen for deg og din hund! du kan velge om du vil at hunden skal se hvor du legger gobitene eller ikke, jeg lar Ask se den første runden, bare så han hvet hva han skal gjøre. så går du rundt i etasjen,rommet eller hva det nå måtte være og legger ut gobiter. være kreativ, og legg dem høyt og lavt, under og oppå ting så hunden må søke nede ved bakken og litt oppe i høyden. hunden må bruke både hodet og snuten. pass på og bruke gobiter du vet hunden liker, og de må lukte litt,men det gjør jo de fleste.

det er kjempemorro! jeg driver på med ask nå, og han er så flink! :D søker systematisk oppe i hyllene og nede på gulvet,under kopper og oppå benker. det pøsregner ute, og jeg har lite lysst til og gå ut enda. :D perfekt aktivisering. :D

prøv, det er verdt det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ble en del godbit (hele middagen egentlig) søk her i januar-tider. brrrrr :roll: Veldig gøy ser det ut som :P

Og fin måte å trene bli liggende (mens man gjemmer). Gjør det på turer også (doggie-zen øvelse., må se på deg før de får løpe lete). Virker som det er gøy selv med kjedelig tørrfor., gøy å finne maten selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...