Tollertassen Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Fy søren nå hadde jeg skrevet et ganske langt innlegg og jommen ble det ikke borte, AHRG! Uansett jeg er en jente på 27 år som bor på Rykkinn i Bærum med en fantastisk kjæreste, katt og hund. Rambo er katten vår som kom til oss i 2006 etter at jeg som vanlig hadde saumfart FINN og fant noen herlige nøster som skulle avlives. Kort fortalt slang vi oss i bilen til Aurskog for å hente familiemedlem nummer tre. Han er en sinnsykt kul katt med en helt rå personlighet, her er noen bilder av kreket: Say AHHHHHHH... I denne blomsterpotten tilbringer Rambo store deler av dagen.. Den 1 juli 2007 ble en liten kar som foreløpig het herr svart født, åtte uker senere kom Bailey hjem til til oss fra Arendal. Bailey er en hund med mye personlighet og en god posjon nerver (hvertfall om dagen). Det har hittill vært en berg- og dalbanetur uten like, med mye vetrinærbesøk og mye passeringstrening. Alt går hvertfall i riktig rettning og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går. bli med å leeeeeek! større og litt mer staslig.. Bailey fikk markkur når snøen gikk for å si det sånn.. "Okay da mamma jeg skulle kanskje ikke spiste HELE kyllingskrotten som jeg fant i grøfta" "Jeg ANGRER" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2008 Hei. Så nydelige dyr som du har,de er kjempesøte! Velkommen hit Sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2008 Hei! Så koselig at du presenterer deg, selvom du jo har vært med oss en stund. Vakre dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar