Gå til innhold
Hundesonen.no

Dommerliste

MariaN

Recommended Posts

Vi skal på utstilling i Ålesund i slutten av mnd, dobbel på oppdal, vestnes, og kanskje ei i trondheim(tror det var NKK).

Derfor lurer jeg på om det fins en dommerliste, slik at jeg kan se hvem som skal være dommer på Groenendael? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig om man leter opp litt og benytter seg av terminlista på nkk + google...

Ålesundutstillinga 24.-25. mai, arr. Sunnmøre Hundeklubb: Wenche Eikeseth, Norge - utsatt påmeldingsfrist er i dag.

Trondheim, 8. juni, arr. NKK: Her finner jeg ikke dommerliste faktisk, ikke sånn etter et kjapt søk i alle fall, men fristen går ut på mandag.

Oppdal, 21. juni, arr. Oppdal Hundeklubb: Geir Nordahl Pedersen, Norge - påmeldingsfrist: 20. mai

Oppdal, 22. juni, arr. Oppdal Hundeklubb: Leni Finne, Finland - påmeldingsfrist: 20. mai

Vestnes, 13. juli, arr. Vestnes Hundeklubb: Suncica Lazic, Serbia - ordinær påmeldingsfrist: 13. juni

(JA, fontene + størrelser ble merkelige når jeg limte inn navnene på dommerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :P

Lette på NKK, men kanskje jeg er blind..

De to siste, er det en mann eller dame tro? hehe.

Grunnen til at jeg vil vite det er at dyret er noe skeptisk til enkelte mannfolk. Jobber med saken da, og hittil har alle vi har møtt sett på tennene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...