Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch

AnnikenK

Recommended Posts

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

I dag har Stitch vært på "playdate" med "fetter'n" sin. En ni uker gammel boxergutt ved navn Leo og det gikk så gresstustene føyk :) Og plutselig var Stitch veldig stor :D

002.jpg

Knøvle store sorte ulven :)

010.jpg

012.jpg

Villdyret våkner!

013.jpg

017.jpg

Heyyy! Jeg vil også ha bitepølsa ;)

025.jpg

027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Takk for hyggelige meldinger.

Han er skikkelig flottings! :) Kul pels på'n, ser så myk og deilig ut :P

Pelsen kjennes ut som angora-pels. Skikkelig deilig å kose med :P

Vakre lille barnet :P

Hele 6 mnd gammel i dag er han og :P

Må innrømme at jeg er litt stolt av han :P Han er jo ikke akkurat liten lenger - hvertfall ikke utenpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, han er så vakker! Jeg bør jo egentlig ikke se i denne tråden i det hele tatt, savner ikke lille frk belger noe mindre da, akkurat :) Utrolig skjønn på de bildene hvor han venter på å få lov til å ta godbiten *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Vakre vakre Stitch - fiiiineste lille gutten liksom...... Gleder meg til å se han live i Drøbak altså...

Gleder meg til Drøbak, jeg og. Blir spennende :P

Åh, han er så vakker! Jeg bør jo egentlig ikke se i denne tråden i det hele tatt, savner ikke lille frk belger noe mindre da, akkurat :P Utrolig skjønn på de bildene hvor han venter på å få lov til å ta godbiten *ler*

Savne lille frk belger, ja - tror du kan få henne tilbake ganske fort om du spør BP :) *ref. innlegg i Akkurat nå - tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tenkte jeg skulle oppdatere litt her siden han har vært på utstilling og siden Merete tok så fine bilder av han :whistle:

Tusen takk for de fine bildene, Merete :P

Sikkert mange som har fått med seg at han blei BIR og BIG 2. Kritikken fra dommer Steinar Balken lyder slik:

Maskulint hode + uttrykk. Korrekt plasserte ører - velplasserte (?) skuldre. God hals, rygg + overlinje. God benstamme. Gode vinkler foran og bak. Beveger seg seg bra fra alle sider. Velvist og jeg setter pris på et herlig temprament.

Det varmer en mors hjerte :P Så får vi bare se hva det blir neste gang :rolleyes:

Her er noen bilder Merete tok av prinsen

aIMG_0407.jpg

aIMG_0737.jpg

aIMG_0747.jpg

aIMG_0764.jpg

Også et sammen med vakre søster Lilli (som egentlig burde hete Lilo :P )

aIMG_0786.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...