Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden

Marianne

Recommended Posts

• Svar 685
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg vil se Bridie i motvind. bildet hvor Bri står med fremlabba på ruta til Roger i fart! Etter hint fra noen i den andre hundebildetråden.. :)

Skrevet
Bridie og Lars i Torghatt hullet

24070724.jpg

Litt OT, men sånne bilder vil jeg også ta. Får aldri de til godt nok. Har du gjort noe spesielt eller bare knipset?

Skrevet
Litt OT, men sånne bilder vil jeg også ta. Får aldri de til godt nok. Har du gjort noe spesielt eller bare knipset?

Bare knipset... Men det kom litt automatisk med så mye lys bakenfra.. :)

Skrevet
Det er en AussieWindy :D

Åja, selvfølgelig! tenkte ikke på et jeg! :)

Det er jo en ganske sjelden rase.. Viste du at de bare kan bli født de dagene det er ekstrem vind?

Skrevet
Åja, selvfølgelig! tenkte ikke på et jeg! :)

Det er jo en ganske sjelden rase.. Viste du at de bare kan bli født de dagene det er ekstrem vind?

Ja, har hørt rykter om det.. At det må være over 15m/s for at de skal bli født... Ellers går det galt.

Skrevet
Ja, har hørt rykter om det.. At det må være over 15m/s for at de skal bli født... Ellers går det galt.

Ja, hvis det er mindre enn det blir de desverre bare vanlige aussier.... mor og far må også være født på en vindfull dag...

Litt OT men men.. :)

Skrevet
Ja, hvis det er mindre enn det blir de desverre bare vanlige aussier.... mor og far må også være født på en vindfull dag...

Litt OT men men.. :)

hehe, ja de er sjeldne, rett og slett.... :D

Skrevet

for en råkul tråd..utrolig kule bilder du tar marit!!

Hadde tenkt til å spørre om du skulle legge ut det hoppebilde av wilma når hun hopper over singa...det er jo bare såå kult. men du har jo alt gjort det!! hehe...

Da vil jeg se hund som er med på sykkeltur

Skrevet

se der ja! så flink bridie er...har lyst til å begynne å sykle med odin også!

da vil jeg se lekebilde av minst 3 hunder sammen

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...