Gå til innhold
Hundesonen.no

TvNorge NÅ

PsychoLynx

Recommended Posts

Syns det er tøys. Et barn bør ikke ha et slikt liv, der de er livredd for å synde, for da kommer de til *******...

Han ene sa at han hører Guds ord, men at det hørtes ut som han selv, men han viste det var Gud. ... Da mener/tror jeg at det er noe han innbiller seg. Kanskje ikke stemmen han hører, men at det er Gud som snakker..

Min mening.. Har jo ikke sett resten av programmet enda da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars unger..

Fikk utrolig vondt av han blonde gutten :)

jaa... nårg gutten sier "vær så snill å ikke slå meg" og mor svarer med "kan du slå av kamera litt nå" så sier det jo ganske mye... huffhuff

Ja, helt forferdelig. Hørte jo etterpå at han gråt og moren slo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa... nårg gutten sier "vær så snill å ikke slå meg" og mor svarer med "kan du slå av kamera litt nå" så sier det jo ganske mye... huffhuff

Mmm. og når han sa at når han syndet fikk han vondt. syndet = konsekvenser.. (eller noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars barn,det er jo foreldrene som gjærnevasker barna sine helt her. At det går ann... Kjenner at jeg blir skikkelig provosert,fikk ikke med meg hele programmet. Noe jeg er glad for,noe av det jæveligste jeg har sett. Små barn som utnyttes av foreldrene på den måten der. Sykt at folkene i samfunnet ikke reagerer med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...