Guest Christine Skrevet 26. April 2008 Rapporter Skrevet 26. April 2008 Noen som har no bra tips å komme med?
Walla Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Yves Larock - Rise Up Usher ft. Young Jeezy - Make Love In This Club TjipZ - Six Little Eggs TjipZ Remix <- Litt russe sang kanskje.. Tokio Hotel - Rescue me.. Den er fin faktisk ! Are og Odin- Kred.. gammel men fin! Bombay Rockers - Beautiful Dolla feat. t pain and Akon -Who The f*** Is That Ida corr vs fedde la grande- Let me think about it Name - Hand me down Samim- Heater
Ingvild Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Min sommermusikk er: Here comes the sun - Beatles Alt av Kaizers Orchestra Alt av Thomas Dybdahl Alt av Kings of Convenience Alt av Hopalong Knut Alt av Svenska Akademien Masse av Jokke Masse av Dum Dum Boys
Guest Christine Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Får slenge inn noen jeg også: Dreamnation - daggmask Kanye West- homecoming Alex Gaudino-destination unknown Fremmed rase- sommer hele året Brick and lace- love is wicked Pachanga- Loco () Mr. President - Coco Jambo The Underdog Project - Summer Jam Kung i baren- magnus uggla PARADISIO – Bailando slengte med noen gamle også jeg
Aya Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Det meste av Raga Rockers må tilføyes på Wes sin utmerkede liste.
Lollipopp Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Har ikke kommet så mange nye sommerhits enda, men jeg liker Estelle Ft Kanye West - American Boy
helenehelgesen Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Kobosjarna - Jag vet du vill ha mig Postgirobygget - Idyll Aly & AJ - Walking on sunshine Maskinen - Alla som inte dansar
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar