Gå til innhold
Hundesonen.no

Tisu's Little brevehart! Ny kanin :D


Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Takk :ahappy: !

Da er det besemt!

Tisu's Little breveheart!

Fult Navn: Tisu's little breveheart.

Kalle Navn: Lewis.

Rase: Løvehode

Farge: Svart/ broket

Født: 10 Mars 08.

Oppdretter: Tisu

Eier: Heldige meg ! :ahappy:

Bilder kommer etter hvert nå !

Skrevet
Ta et sånt bildet foran ansiktet hans som du gjorde på siden før :whistle:

Det var bare nydelig<3 ( :

Yes, skal bli :drool:

Ska ut og ta en photoshot med kaninene nå! Bilder kommer senere idag.. :)

Skrevet

Takk for masse hyggelige komentarer! :)

Her kommer noen nye bilder tatt for en times tid siden:

DSC01108.jpg

DSC01109.jpg

DSC01115.jpg

Oops: Den kanin-sela er i størrelse S, så du skjønner vel hvor lita hun egentlig er?:)

mindre-3.jpg

DSC01139.jpg

Prøvde meg på et hodebilde som var etterlyst her :D

DSC01140-1.jpg

Såå stor er jeg!

DSC01146.jpg

DSC01149.jpg

DSC01154.jpg

Det var de 'få' bildene jeg hadde :D

Skrevet

Første møte med Pia !

Før den stor timen !

DSC01058.jpg

Hvem er du ?

DSC01068.jpg

Svar da ..

DSC01070.jpg

DSC01071-1.jpg

Hva gjør du, Pia ? (lol, tok akkurat bilde når hun løfta føttene )

DSC01069.jpg

okei! Du er godkjent så lenge du ikke tar gulerota mi ! ..

DSC01072-1.jpg

Synes litt synd på lewis siden han hadde funnet seg en gulerot bit, men Pia kom og tok den fra han så de fikk en bit hver.

DSC01064.jpg

det var alt :P

Skrevet

aww<3 SØT! :P Ser ut som Pia tråkker på Lewis på det tredje bildet <3 :P

Begge er bare kjempe søte assa :P

Skrevet

Ting går ikke så bra ..

Lille nøste mitt er syk. Datt konstant til Høyre i morgest og det ventre øyet gikk til høyre ..

Tok ingen sjanser og dro til dyrlegen etter skolen. JEg fikk høre at det KUNNE vær mellomørebetennelse, men det har ikke påvirket øynene (som styres av hjernen). Det kun være både og. Men det er noe som forstyrrer nervesystemet i hjernen. Kan være: Slag, Hjerneblødning, Medfødt/på ført hjerne-skade. :/ Fikk beskjed om vis han ikke klarte gå i morgen, var det beste og la han slippe. Vis han var i samme form som idag skulle vi vente til over helgen, men vis han ikke var bedre da var det best og la han sovne :)

Han er så søt, mens vi sto og snakket med dyrlegen satt Lewis i hånden hans og bare kosa (sleika) ..

Foreløpig går han på en antibiotika kur, dyrlegen mente det var best i tilfeltet det var mellomørebetennelse.

Noe som var merkelig var at han synes antibiotikan var god! :o

Lille raringen min! :P

Skrevet

Å neeii :) Håper det kommer til å gå bra! Stakkars lille han er jo så søt! Du må fortelle videre om hva som skjer når du vet noe mer!

Skrevet

Joda, ting går bedre med Lewis heldigvis!

Men sprøyte nedi munnen morgen og kveld er ikke så veldig stass

DSC_0479.jpg

Veldig nysgjerrig på det nye Carmeraet mitt også da :P

DSC_0509.jpg

Og en veldig god nusser er han også ;)

DSC_0518.jpg

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...