Kristiin Skrevet 25. April 2008 Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 I morgen skal jeg på ler og hente en liten løvehode gutt ! Vet ikke helt hvilken farge det blir enda, men mest sannsynlig svart! Legger ut bilder når jeg kommer hjem med han i morgen, men det store spørsmålet er navn ! Forslag ? Jeg er HELT tom ! Edit; Klarte ikke bestemme meg ! Så da ble det avstemming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Navneskred: - Lucas - Thumper - Bambi - Loppa - Taylor - Birger (det heter kampfisken min ) - Nemo - Shrek - Donald - Felix - Ole - Dole - Doffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Takk for forslagene ! Men jeg tror han skal hete 'Lewis' men gjerne kom med flere ! Er ikke bestemt enda. Men det blir bare kallenavnet. Han trenger et stamtavle navn. Han skal hete 'Tisu's' foran navnet . Gjerne noe med 'Lion' (løve) pga av at han er av rasen Løvehode. Så kom med forslag ! Fresten det ble ikke Sort, men Svart broket! Han var den mest Sjenerte i kullet Men nok om det! Her kommer de første bildene av nurket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Han var nydelig! Spesiell bokstav navnet skal begynne med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Nei Åpent for det meste.. Men vis du tenker på statmtavlenavn kan det god være litt langt! Helst noe med 'Lion' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Tisu's Growling Lion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Roaring lion Wild lion African lion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Broken Lion, eller kanskje White Lion...? Er så dårlig med navn jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Takk for all hjelp ! Like growing Lion jeg ! Eller growling ? Hvordan skrives det? Noen flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Så skjønn den var. Liten ulldott jo... Har du tittet på navnlisten på Canis,mange forslag der inne iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Fra wiki: Løvehodekanin, også kalt "løvhodet dvergvedder", er kaninrase som er kjent siden 1980-tallet og er utviklet i England, men det stammet opprinnelig i fra Belgia. Derfor kanskje noe sånt som English Lion eller Belgian Lion ? Eller rett og slett Norwegian Lion? Eller det latinske ordet for løve: Panthera Leo Takk for all hjelp ! Like growing Lion jeg ! Eller growling ? Hvordan skrives det? Noen flere forslag? Tror hun mente GrowLing, som i brølende (?) Akkurat som mitt forslag, "Roaring" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Fra wiki: Løvehodekanin, også kalt "løvhodet dvergvedder", er kaninrase som er kjent siden 1980-tallet og er utviklet i England, men det stammet opprinnelig i fra Belgia. Derfor kanskje noe sånt som English Lion eller Belgian Lion ? Eller rett og slett Norwegian Lion? Eller det latinske ordet for løve: Panthera Leo Tror hun mente GrowLing, som i brølende (?) Akkurat som mitt forslag, "Roaring" Grow er det samme som å vokse da . Nærmere bestemt 'Spirende Løve' Growing Lion tror jeg .. Han er løvehode, ikke løvehode dvegvedder. Det er en dvergvedder med løvehodens manke Men løvehode er en ren med masse hår og 'Løvens hode' Altså manken ! Like Panthera Leo litt egentlig .. Hvordan uttales det ? Flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Så skjønn den var. Liten ulldott jo... Har du tittet på navnlisten på Canis,mange forslag der inne iallefall Skal se på den Men jeg er mest ute etter stamtavle navn og tror ikke de har så mange av dem der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Grow er det samme som å vokse da . Nærmere bestemt 'Spirende Løve' Growing Lion tror jeg .. Han er løvehode, ikke løvehode dvegvedder. Det er en dvergvedder med løvehodens manke Men løvehode er en ren med masse hår og 'Løvens hode' Altså manken ! Like Panthera Leo litt egentlig .. Hvordan uttales det ? Flere forslag? Oversatt tror jeg "growing" blir "voksende" ikke "spirende." Men det er fint det og Hva med "Lion Unleashed" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Oversatt tror jeg "growing" blir "voksende" ikke "spirende." Men det er fint det og Hva med "Lion Unleashed" ? Heh, min engelsk er ikke stødig, oversett ? Søke på det men det kom ikke opp noe treff;) Fant en engelsk side med rabbits name. Hva med 'A litle bit Lion' eller 'lil' bit lion' hva mener dere? ( http://exoticpets.about.com/cs/namelists/a/namesrabbits.htm ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 - Tisu's Don't hide the litle lion - Tisu's a litle bit lion - Tisu's Lil' bit lion - Tisu's fire the litle lion - Tisu's growing lion - Tisu's Panthera Leo - Tisu's Little Brave One - Tisu's Little Braveheart (of a lion) - Tisu's ... Kom igjen folkens! Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Grow er det samme som å vokse da . Nærmere bestemt 'Spirende Løve' Growing Lion tror jeg .. Han er løvehode, ikke løvehode dvegvedder. Det er en dvergvedder med løvehodens manke Men løvehode er en ren med masse hår og 'Løvens hode' Altså manken ! Like Panthera Leo litt egentlig .. Hvordan uttales det ? Flere forslag? Googla bare "løvehodekanin" jeg. Sorry. Missforsto visst... Synes også Panthera Leo var stilig. Uttales nok rett frem, altså Pantera Leo med trykk på e-ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Så herlig Kjenner at jeg savner kaninene mine nå. Er helt tom for navn etter alle disse årene med eget oppdrett av hoppekaniner Men håper du finner et fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Så herlig Kjenner at jeg savner kaninene mine nå. Er helt tom for navn etter alle disse årene med eget oppdrett av hoppekaniner Men håper du finner et fint navn! har du slutta med kanin oppdrett ? Ikke en eneste kanin igjen? Jeg kan skjønner det kan føles litt tomt noen ganger .. Jeg like egentlig - Tisu's Little Braveheart of a lion. Litt langt men, hva synes dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Da syns jeg det ville vært finere med bare "Little Braveheart" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Da syns jeg det ville vært finere med bare "Little Braveheart" hmm.. nå ble jeg plutselig veldig usikker! Hva med 'tisu's little bit lion' eller skrives på en annen måte 'lill' bit lion' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 MÅ du absolutt ha med lion da? Du kan jo finne noe som har med løver å gjøre. Synes egentlig både Little Braveheart og Panthera Leo var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 nei, egewntlig ikke .. men skal tenke over little breveheart litt jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Klarte ikke bestemme meg så jeg laga en anstemming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 29. April 2008 Rapporter Share Skrevet 29. April 2008 åå<3 han var bare den søteste ever daa<33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar