RSKFarsbo Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Hehe, en så utrolig festlig bildeserie! Knall bra! Måtte le litt her jeg sitter på jobb ja
Boubou Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Genialt Aussies må vel være premiehundene over alle (selv om jeg privat holder en knapp på min egen raseløse lille pels når det gjelder vidunderbarn-het), og Bridie dronningen blandt aussies. Dere er virkelig kule både du og bikkja
Blondiemamma Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Noe så hærlig. Flinke, flinke Bridie
Inustaff Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Hvordan har du fått til at hunden på bilde nr 8 holder skrutingen?er den fast slik at hunden bare satte labben oppå?Sykt kul serie!!Vil se mer av dette...Storkoser meg med slike bilder,og hunden din er utrolig nydelig,det må jeg bare si.Aussie er en rase jeg syns er mer en pen! Stå på med mer guider! Skulle likt å se hunden din vise hvordan man lager vafler/pannekaker..hihihi!Tar du utfordringen?
PsychoLynx Skrevet 22. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2008 Tusen takk alle sammen! Det er sykt moro å lage disse seriene også Hvordan har du fått til at hunden på bilde nr 8 holder skrutingen?er den fast slik at hunden bare satte labben oppå?Sykt kul serie!Vil se mer av dette...Storkoser meg med slike bilder,og hunden din er utrolig nydelig,det må jeg bare si.Aussie er en rase jeg syns er mer en pen! Stå på med mer guider! Skulle likt å se hunden din vise hvordan man lager vafler/pannekaker..hihihi!Tar du utfordringen? Ja, det var bare å sette labben hennes oppå og la hu stå der, på bilde nr 8. hehehe, ang vaffel/pannekaker så tror jeg nok jeg må si at jeg IKKE tar den utfordringen.. Er redd det vil bli bare kjeft og mas og null moro. Bridie eier ikke hemninger når det gjelder ting som kan spises, så jeg tror at alle guider får bli med ting som ikke er spisende. ser liksom for meg full krig med bikkja som skal sleike på både vaffeljern og øse, og røre over hele kjøkkenet og ikke minst brent tunge og null hele vafler igjen. Så jeg skal ta den en dag bikkja slutter å spise alt som er :D (dessuten trenger jeg snart noen selv om kan lære meg å lage vafler, så.... )
Kristiin Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Genial ! Bør begynne med eget bil-hefte ! Gjør det selv med Bridie
Wanderlust Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Ser fremover til flere "Bridies gjør det selv guide". Utrolig herlig
Mud Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 *ler så jeg griner* Har du vurdert å sende inn disse guirdene til et motorblad? Skulle gjerne ha lagt om dekk til felg jeg, kan jeg sende det til Bridie?
HildeM Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Hah, utrolig bra! Ler hver gang jeg leser gjør-det-selv-guidene hennes
Kristiin Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 *ler så jeg griner* Har du vurdert å sende inn disse guirdene til et motorblad? Skulle gjerne ha lagt om dekk til felg jeg, kan jeg sende det til Bridie? Det var vært litt moro vis du har sendt det inn til hundesport, eller kanskje etter bilblad? Det er jo genialt, har helt sikker trykt det:p
Wanderlust Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Det var vært litt moro vis du har sendt det inn til hundesport, eller kanskje etter bilblad? Det er jo genialt, har helt sikker trykt det:p Det har hvert i hundesport (ikke del 3 da).
PsychoLynx Skrevet 22. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2008 *ler så jeg griner* Har du vurdert å sende inn disse guirdene til et motorblad? Skulle gjerne ha lagt om dekk til felg jeg, kan jeg sende det til Bridie? Mamma sku visst sende linker til Motor nå, så gjenstår å se hva de sier da.. Hehe, Bridie er blitt for kul til å bytte dekk sier hu. "been there done that".. Jeg måtte tilogmed legge om selv i år JEG også... Så det er nok ikke noe håp om å få hu til å gjøre sånt for andre nå. *sukk Møkkabikkje*
Gjest Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Fantastisk! Bridie kan mye mer om bilstell enn meg skjønner jeg...
Tyfonia Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Dere er helt utrolige! Honnør til dere!
MariaN Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Haha. Jeg og samboern lo godt her... Bridie er så kul Hehehe, hvordan får du henne til å holde fotene på ting -og bli der ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar