Gå til innhold
Hundesonen.no

Blondie (hvit dvergschnauzer)

Blondiemamma

Recommended Posts

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...

Lenge siden jeg har oppdatert siden her gitt :D Blondie er nå blitt 16 mnd, og har blitt en snill og grei jente.. Litt ungdomsstreker sitter i henne enda, og aller helst ville hun gjerne vært valp og spinnvill hele livet :P men jeg merker at hun gradvis blir mere og mere rolig.. Hun er en kjelegris uten like og hadde hun fått lov, så hadde hun liggi på mamma's fang hele dagen.. :P

Her er noen bilder fra i dag, da vi var på Fredriksten festning i Halden.

1004200908163ecbfd72a9cd439592.jpg

100420090840d8fef2f04c124f8cb8.jpg

Blondie har vært en slem, slem hund :D

1004200908061a6da866192f411581.jpg

Koser seg med barna:

1004200908121ca1bbfc9eed4acea8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Denne helgen har vi vært på dobbeltutstilling på Stange. På lørdagen stilte jeg for Sarah Mattews. 3 tisper og en hannhund. og Blondie gikk hen å ble beste tispe med cert og ble BIM... På søndagen stilte vi for Ivan Dimitrov og da var det fire hvite dverger. .Blondie ble 2 beste tispe med CK...

Belgerpia har tatt disse nydelige bildene for meg :ahappy:

aIMG_5316.jpg

aIMG_5305.jpg

aIMG_5279.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har vi vært på dobbeltutstilling på Stange. På lørdagen stilte jeg for Sarah Mattews. 3 tisper og en hannhund. og Blondie gikk hen å ble beste tispe med cert og ble BIM... På søndagen stilte vi for Ivan Dimitrov og da var det fire hvite dverger. .Blondie ble 2 beste tispe med CK...

Belgerpia har tatt disse nydelige bildene for meg :ahappy:

aIMG_5316.jpg

aIMG_5305.jpg

aIMG_5279.jpg

Grattis så mye med flotte resultater - og bildene var også nydelige :wub:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :P Nydelig hund!

Grattis så mye med flotte resultater - og bildene var også nydelige :P.

så utrolig gossin<33

Nydelig navn da :) Og hun så ut som en liten bamse som valp :D Super mange bra utstillings resultater på henne også =)

Gratulerer! Hun er bare så skjønn :P

gratulerer!

Hun er jo super nydelig:-D

Gratulerer :P

Grattis! :D

Takker :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Bartejenta skal på utstilling på søndagen, og vi er kjempespente.. Hun har helt klart lagt seg ut mere i bredden og fått mere masse siden sist.. Blir kjempespennende.. Her er bilde av en uvasket, uklippet og ubarbert Blondie, men man ser da i hvertfall kroppen hennes.. Gleder meg til å se henne ferdig stelt og gå med henne på søndag :)

cellphone_1248344789.jpg

(ser ut som hun ikke har noe hals på bilde, og halen vil vi IKKE holde oppe nei :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så klart vil jeg det, og jeg takket jo for innspillet om å ha eget teppe i sofaen til hunden, det var en god idé
    • Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...